KPN wijzigt tarieven vaste telefonie en internet

KPN Zakelijk heeft een wijziging in de algemene voorwaarden doorgevoerd. Vanaf 1 juni 2016 gaan de tarieven van de meeste zakelijke abonnementen omhoog. Klanten van KPN hebben daarom het recht om deze abonnementen kosteloos op te zeggen vóór 1 juni 2016.

Veel klanten van KPN hebben onlangs een brief van KPN ontvangen, waarin gewezen wordt op een wijziging in de algemene voorwaarden en de tarieven.

Samengevat betekent dit het volgende voor u:

  • tot 1 juni 2016 kunt u uw zakelijke abonnement voor vaste telefonie en/of internet zonder afkoop opzeggen.
  • als u niets doet, worden de tarieven van uw abonnement per 1 juni verhoogd. Uw huidige einde contractdatum blijft in dat geval gehandhaafd. Na het verstrijken van deze einde contractdatum kunt u het abonnement maandelijks opzeggen.

 

Overstappen naar VoIP

Voor u is dit een uitgelezen kans om over te stappen op VoIP (Voice over IP). Dit komt neer op bellen via een internetverbinding. VoIP brengt een aantal belangrijke voordelen met zich mee. Op uw verzoek kunnen wij u een vrijblijvend advies uitbrengen.

  • Eenvoudige en flexibele uitbreiding van uw telefonische bereikbaarheid
  • Eén aanspreekpunt voor al uw telefoniezaken
  • Maandelijks één factuur voor uw vaste en mobiele telefonie
  • Uw telefoonverkeer via een gesloten en beveiligd telefonienetwerk
  • Automatische fallback naar GSM of vaste verbinding in geval van storing
  • Besparing op uw maandelijkse abonnementen
  • Onderling gratis bellen met uw collega’s op ons platform

Wanneer u overstapt op VoIP, dan regelen wij alles voor u. Ook het opzeggen van uw bestaande KPN contract.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van VoIP voor uw praktijk of wilt u meer weten over het kosteloos opzeggen van uw KPN abonnement voor 1 juni? Neem dan contact met ons op via sales@advitronics.nl of bel met onze verkoopafdeling: 0486 – 478 888.