Tijdelijk niet bereikbaar? Gebruik de Advitronics Carrousel

Onze vernieuwde Carrousel oplossing is ideaal om al het binnenkomende telefoonverkeer van een afwezige praktijk eerlijk te verdelen over de waarnemende praktijken binnen een gezondheidscentrum, HOED of HAGRO.

Hoe werkt de Carrousel?

Wanneer een patiënt tijdens praktijkuren een keuze maakt in het keuzemenu van een afwezige praktijk, zet de telefooncentrale het gesprek door naar de Carrousel. Deze neemt het binnenkomende gesprek aan, bepaalt welke praktijk beschikbaar is en verbindt de oproep door naar een waarnemende praktijk. Deze praktijk kan gevestigd zijn in hetzelfde pand en gebruik maken van dezelfde centrale, maar ook elders gevestigd zijn en/of gebruik maken van een ander telefoniesysteem. Maximaal kunnen we 10 telefooncentrales en/of 20 praktijken koppelen.

Praktijk voorbeeld

Een patiënt belt overdag naar een praktijk die afwezig is. In het keuzemenu kan hij gewoon zijn keuze maken, bijvoorbeeld 1 voor spoed of 2 voor de assistente. Na keuze wordt het gesprek via de Carrousel doorverbonden naar de eerst beschikbare praktijk. De volgende patiënt die belt, wordt doorgezet naar de tweede beschikbare praktijk, etcetera. Hierdoor vindt er een evenredige verdeling van gesprekken plaats over de waarnemende praktijken, zodat de telefonische belasting niet bij één collega komt te liggen.