Altijd overzicht en inzicht in uw bereikbaarheid

Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Wat zijn de piekmomenten? Voldoet u aan de bereikbaarheidsnormen van LHV, IGZ en zorgverzekeraars? Waar liggen verbeterkansen voor uw praktijk met betrekking tot bereikbaarheid? AdviCalls Reports geeft u volledig inzicht in de bereikbaarheid van uw praktijk.

Beter inzicht in telefonische bereikbaarheid

Een goede telefonische bereikbaarheid van uw praktijk is niet alleen belangrijk voor de patiënttevredenheid, maar is ook van levensbelang. Daarom hebben we in samenwerking met huisartsen onze monitoring software AdviCalls Reports ontwikkeld. Hiermee krijgt u beter zicht op de bereikbaarheid van uw praktijk en de verbeterkansen. Het AdviCalls dashboard maakt direct inzichtelijk waar de pijnpunten liggen bij de telefonie-afhandeling. Zo kunt u gericht uw interne processen verbeteren. Ook kunnen we u hierbij adviseren.

klantervaring

Marja Lambregts over de samenwerking met Advitronics:

lees het hele verhaal
“De monitoringoplossing van Advitronics geeft ons inzicht in de actuele bereikbaarheid van de praktijken. Knelpunten worden zichtbaar met de automatische rapportages waardoor we gericht naar oplossingen op maat kunnen zoeken om de bereikbaarheid en praktijkorganisatie te verbeteren.”

Marja Lambregts

Stichting Georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (SGZ)
advicalls reports

Functionaliteiten AdviCalls Reports

  • De meest relevante informatie direct in een dashboard

  • Gedetailleerde rapportage voor inzicht in bereikbaarheid per uur, dag of week

  • Bepaal de norm voor uw praktijk of groep

  • Benchmarken met andere praktijken

Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor praktijken in de zorg in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

vragen?

Roel vertelt u graag meer over Advitronics Reports

Meer info over Reports?
vraag adviesgesprek aan