Alle oplossingen voor communicatie, bereikbaarheid en samenwerking in één toekomstbestendige, veilige, online omgeving

Advitronics Zorgcentraal is een hosted omgeving toegespitst op communicatie, optimale bereikbaarheid en steeds verdergaande samenwerkingen. Dit zijn de voordelen die cloud-telefonie u biedt:

  • U heeft geen fysieke centrale op locatie maar deze wordt bij Advitronics in de cloud beheerd. Dit betekent dat er ook op afstand wijzigingen kunnen worden doorgevoerd of support kan worden verleend.
  • Maximale flexibiliteit: de omgeving is eenvoudig op- en af te schalen en af te stemmen op uw wensen en behoeften.
  • Advitronics draagt zorg voor de updates en veiligheid van het platform.
  • De continuïteit wordt gewaarborgd door het gebruik van meerdere datacenters in Nederland.
  • De volledige dienstverlening wordt door Advitronics verzorgd, u heeft één aanspreekpunt en alles op één factuur.

Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor de eerstelijnszorg in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

Welke aanvullende dienstverlening biedt Advitronics Zorgcentraal je?

  • Zorgcentraal

    Alle oplossingen voor bereikbaarheid, communicatie en samenwerking komen samen in Zorgcentraal. Zie wie er belt op uw scherm, monitor alle wachtrijen, krijg inzicht in uw bereikbaarheid, maak gebruik van extra (digitale) capaciteit, ontdek de flexibiliteit van locatieonafhankelijk werken, videocommunicatie en chat.

    meer info
  • Bellen vanaf uw beeldscherm

    Eén applicatie, één omgeving, één scherm. Telefoon beantwoorden, patiënten terugbellen, wachtrijen inzien, chatten met een collega en nog veel meer.

    meer info
  • Telefonische bereikbaarheid

    Telefonie zoals u gewend bent. Met alle functionaliteiten voor communicatie en samenwerking in één oplossing.

    meer info
  • Mobiele telefonie

    Met mobiele telefonie van Advitronics bent u goed bereikbaar, ook wanneer u niet op de praktijk bent.

    meer info
  • Advicalls Reports

    Inzicht in uw gesprekken, wachttijden en bereikbaarheid om uw processen te verbeteren (gratis light versie als geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal).

    meer info
  • Advies op maat

    Advies op maat geeft u inzicht in de efficiëntie van uw praktijk, de mogelijke verbeterslagen en geeft u grip om hier actief op te sturen.

    meer info
  • Digitale Assistente

    Extra digitale capaciteit zodat uw praktijk altijd optimaal bereikbaar is met terugbelfunctionaliteit de Digitale Assistente.

    meer info
  • HIS-Integratie

    Telefonie gekoppeld aan uw informatiesysteem, zodat u snel het juiste patiëntendossier op uw scherm heeft bij inkomende gesprekken.

    meer info
  • Thuiswerkoplossing

    Locatieonafhankelijk werken biedt maximale flexibiliteit en comfort terwijl u en uw praktijk optimaal bereikbaar blijven.

    meer info
  • Videobellen

    Beeldbellen met uw patiënten en videovergaderen met collega’s en zorgverleners in de wijk of regio (gratis geïntegreerd onderdeel van Advitronics Zorgcentraal tot 5 deelnemers).

    meer info
  • Devices & Headsets

    Telefoontoestellen, headsets en intercom systemen geschikt voor elke situatie en elke praktijk.

    meer info
  • Internet & WiFi

    Een snelle en stabiele internetverbinding voor uw praktijk. Ook draadloos.

    meer info
klantervaring

Advitronics Zorgcentraal biedt efficiëntie op de werkvloer bij Huisartsenpraktijk Prinsenbeek

lees het hele verhaal
“Ons vorige systeem was verouderd”, vertelt Goossens. “Daarom zocht onze voormalige praktijkmanager een nieuw systeem. Prinsenbeek is een innovatieve praktijk en ons team deinsde niet terug bij de introductie van deze nieuwe innovatieve oplossing. Zeker niet toen bleek dat dit ons werk een stuk eenvoudiger zou maken.”

Liesbeth Goossens

Assistent-Praktijkmanager Huisartsenpraktijk Prinsenbeek
vragen?

Jan vertelt u graag meer over Advitronics Zorgcentraal

Meer info over Advitronics Zorgcentraal?
vraag adviesgesprek aan