Telefonie voor zorggroepen en gezondheidscentra

Advitronics Telecom begrijpt als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar te zijn. Al 29 jaar leveren wij telefonie-oplossingen aan de eerstelijnszorg en huisartsen in het bijzonder. Een groeiende groep zorgverleners weet dat wij altijd een oplossing op maat bieden, zowel op basis van praktijkcentrales als hosted telefonie-omgevingen. Ons streven is ervoor te zorgen dat onze klanten zorgeloos bereikbaar zijn. Veiligheid en betrouwbaarheid staan daarbij voorop.

Voordelen van één platform

Ons telefonieplatform biedt vele mogelijkheden om de bereikbaarheid van praktijken te vergroten. Of er nu gebeld wordt met een praktijkcentrale of hosted telefonie-oplossing, in alle gevallen is een optimale samenwerking op het gebied van telefonische bereikbaarheid mogelijk tussen praktijken en locaties. De voordelen van één telefonieplatform:

  • Verdeling wachtrijmanagement tussen praktijken
  • Centrale beantwoording inkomend telefoonverkeer (triage callcenter, virtueel callcenter)
  • Thuiswerkplekken met alle faciliteiten (opschalen bezetting)
  • Vakantiewaarneming door aanwezige praktijken
  • Real-time inzicht in telefoonverkeer per praktijk (wallboard)
  • Periodieke bereikbaarheidsrapportages per praktijk

 

zorggroep telefonie

Applicaties

Producten

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat