klantervaring Huisartsenpraktijk

Huisartsenpraktijk Tzummarum altijd en overal bereikbaar dankzij telefonie-oplossing van Advitronics

Op een steenworp afstand van de Waddenzee in het noordwesten van Friesland ligt het dorp Tzummarum. Hier runnen Mark Eisinger en zijn vrouw Kirstin Eisinger-Jalink een apotheekhoudende huisartsenpraktijk, waarvoor Advitronics de telefonie-oplossing verzorgt. Eisinger: “Advitronics overtuigde me met verstand van zaken en fijne communicatie.”

Overstap naar telefonie-oplossing

Mark Eisinger zelf is huisarts, zijn vrouw Kirstin Elsinger-Jalink is specialist ouderengeneeskunde. Met de verhuizing naar Friesland ging drie jaar geleden een wens in vervulling voor het artsenkoppel. “We wilden altijd al graag in landelijk gebied wonen en een echte dorpspraktijk hebben”, vertelt Eisinger, die in de praktijk tegen verschillende problemen met de telefonische bereikbaarheid aanliep. 

“We hadden nog van die oude telefoons, van die bakbeesten, waar niemand de exacte functies van kende. Het werkte weliswaar allemaal, maar erg praktisch was het niet”, legt Eisinger uit. Dit was de situatie toen hij contact legde met Advitronics.

Verstand van zaken en een eerlijk verhaal

Het contact tussen Eisinger en Advitronics kwam enigszins toevallig tot stand. “In een van de bureaulades van mijn voorganger vond ik een oude folder en ben ik gaan bellen. Het contact voelde vanaf het begin goed. Andere partijen waren dwingender in hun sales, Advitronics overtuigde me met verstand van zaken en fijne communicatie.” Inmiddels zijn de oude toestellen in Huisartsenpraktijk Tzummarum allemaal vervangen door de hosted telefonie-oplossing. Op twee vaste toestellen na wordt er alleen nog gewerkt met mobiele telefoons. Eisinger: “Op dezelfde telefoon zijn we zowel privé als voor de praktijk altijd en overal bereikbaar. Dat werkt heel gemakkelijk, zeker ook in combinatie met de app.”

“Als er iets is, kunnen we altijd bellen.”

De Softphone app waar Eisinger over spreekt, maakt het mogelijk om gemakkelijk door te verbinden en mensen in de wachtrij te plaatsen. Daarnaast zorgt een koppeling met het Huisarts Informatie Systeem (HIS) ervoor dat de patiëntgegevens van een inkomende beller direct beschikbaar zijn voor de huisarts, doktersassistent of andere praktijkmedewerker. Eisinger is nog altijd zeer te spreken over de diensten van Advitronics. “Ook de supportdesk is prima. Als er iets is, kunnen we altijd bellen. Daarnaast hebben ze zich steeds heel flexibel en schappelijk opgesteld, ook toen er nog wat meerwerk gedaan moest worden. Absoluut een fijne partij om mee samen te werken.”

vragen?

Sebastiaan vertelt u graag meer over Advitronics Zorgcentraal

Meer info over Zorgcentraal?
vraag adviesgesprek aan