Efficiënt werken met AdviLink

Verbinden met AdviLinkDoor het Informatie Systeem te koppelen aan de telefonie-oplossing kunnen eerstelijnszorgverleners vooraf zien wie er belt. Zo kunnen zij met één muisklik het bijbehorende dossier openen. Ook kunnen uitgaande gesprekken eenvoudig en snel opgezet worden via de pc en kunnen collega’s onderling chatberichten uitwisselen.

Voorbeeld AdviLink 

Zien wie belt en gelijk het dossier van de beller openen

Bij inkomende gesprekken wordt direct op het beeldscherm zichtbaar wie er belt. Wanneer het gesprek aangenomen wordt, wordt met één druk op de knop het informatiesysteem geopend.  Vervolgens kan het het bijbehorende dossier met één muisklik geopend worden.

Up-to-date houden van dossiers

Als de telefoon overgaat, ziet uw assistente gelijk wie er belt. Als iemand belt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan het dossier aangepast worden. Zo blijven dossiers up-to-date.

Eenvoudig aanmaken van terugbelverzoeken

Het is eenvoudig om een terugbelverzoek aan te maken. De software koppelt het telefoonnummer en de naam van de beller automatisch aan het terugbelverzoek. Vervolgens ontvangt degene die terug moet bellen een bericht in zijn mailbox.

Zien welke collega’s op welke werkplekken beschikbaar zijn

In een eerstelijnszorg praktijk komt het vaak voor dat zorgverleners en assistentes op verschillende werkplekken werken. Zij kunnen een status aangeven in de software. Zo kan iedereen zien op welk toestel collega’s bereikbaar zijn.

Onderling chatten, ook als iemand in gesprek is

Collega’s kunnen onderling chatberichten versturen. Dit is bijvoorbeeld handig als iemand telefonisch in gesprek is en een collega iets wil vragen. Dit kan via een chatbericht dat op zijn of haar pc binnenkomt. De collega in kwestie kan dan gelijk reageren zonder het telefoongesprek te onderbreken.

Uitgaande telefoongesprekken opzetten met één muisklik

Uitgaande telefoongesprekken kunnen opgezet worden door nummers met de muis op het beeldscherm te selecteren. Dit werkt in elke applicatie, bijvoorbeeld op een internetpagina, in een email of in een (patiënten)dossier. Door het drukken op een vooraf geprogrammeerde toets wordt het nummer gelijk gebeld. Het uitbellen gaat zo een stuk sneller en zonder fouten.

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat