De Carrousel schakelt inkomende oproepen door

Doorschakelen

Tijdens vakantieperiodes of (on)geplande afwezigheid van praktijken kunnen inkomende gesprekken automatisch worden doorgezet naar de waarnemende praktijken. Degene die belt krijgt te horen dat hij doorgeschakeld wordt naar een waarnemende praktijk. Hij hoeft dus niet een ander nummer te kiezen.

Onze Carrousel-oplossing verdeelt de gesprekken eerlijk over de waarnemende collega’s. Dit gebeurt door middel van een vooraf ingesteld rooster, waarbij alle collega’s hun beschikbaarheid vooraf instellen. De beschikbaarheid is eenvoudig aan te passen.

Samenvatting Carrousel

  • Patiënten of cliënten hoeven niet nog een keer te bellen, ze worden gelijk doorgeschakeld
  • De verdeling van gesprekken gebeurt eerlijk over de waarnemende praktijken
  • De verdeling kan naar rato van praktijkgrootte gedaan worden
  • Rooster van beschikbaarheid is eenvoudig zelf aan te passen
  • Aanpassingen in de beschikbaarheid zijn gelijk actief

Praktijkvoorbeeld

Praktijk Janssen is een dag niet bereikbaar vanwege nascholing van de huisartsen. In de portal heeft de assistente ingesteld dat de praktijk niet bereikbaar is. De patiënt belt naar de praktijk en krijgt de meldtekst dat de praktijk gesloten is. Vervolgens wordt hij na zijn keuze in het menu doorgeschakeld naar een waarnemer. De assistente van de waarnemer ziet dat er een oproep binnenkomt van een andere praktijk en neemt de oproep aan.

Carrousel Advitronics

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat