Fallback

Een goede bereikbaarheid is essentieel. Ook wanneer er sprake is van een technische storing in een praktijk, zoals een stroomstoring of kabelbreuk. Ons platform biedt diverse mogelijkheden om een back-up scenario in te richten.

Zo kunnen alle oproepen bij een storing automatisch doorgezet worden naar:

  • een andere verbinding op de eigen locatie (bijvoorbeeld een verbinding die voor data gebruikt wordt)
  • een nummer op een andere locatie (bijvoorbeeld een waarnemende collega)
  • een mobiel toestel (of meerdere mobiele toestellen).

U kunt gebruik maken van een vooraf ingesproken tekst om uw patiënten te informeren over de storing. Daarbij kunt u een keuzemenu bieden of alleen de spoedoproepen doorzetten. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om alle oproepen juist zonder melding door te zetten naar het fallback nummer.

Samenvatting Fallback

  • Automatische doorzetting van inkomende oproepen bij storingen
  • Volledige functionaliteiten beschikbaar via andere verbinding (mits aanwezig)
  • Altijd bereikbaar voor spoed

Wij adviseren u graag over de fallback mogelijkheid die het beste bij uw telefonieomgeving past.

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat