Gespreksopname

Met onze telefooncentrales (zowel de praktijkcentrales als de hosted centrales in de cloud) is het mogelijk om inkomende telefoongesprekken op te nemen en op een later moment terug te luisteren.

Vaak wordt deze gespreksopname functie binnen praktijken ingezet om assistentes te trainen of triagegesprekken vast te leggen Ook wordt de functie gebruikt om gesprekken te analyseren wanneer er sprake is van verbale agressie of voor specifieke juridische doeleinden.

Automatisch opnemen

De automatische opnamefunctie zorgt ervoor dat alle gesprekken op een toestel opgenomen worden zonder dat er een extra handeling vereist is door de gebruiker. Vervolgens kunt u de gesprekken via een webbrowser terugluisteren.

Met behulp van de automatische opnamefunctie bent u ervan verzekerd dat alle gesprekken op een toestel worden opgenomen. Dit betekent dat u niet bij elk gesprek vooraf hoeft te bedenken of het gesprek opgenomen moet worden.

Heeft u interesse in deze oplossing of wilt u meer weten over het opnemen van gesprekken, neemt u dan contact op met onze afdeling verkoop op 0486-478888 of stuurt u een e-mail naar sales@advitronics.nl.

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat