Mobiele integratie

Met praktijknummer bellen vanaf mobielMobiele telefoons kunnen eenvoudig geïntegreerd worden in de vaste telefonieomgeving van een praktijk of samenwerkingsverband. Hierdoor functioneren mobiele telefoons als interne toestellen. Veel functionaliteiten waar gebruikers met vaste toestellen aan gewend zijn, worden dan ook mobiel beschikbaar. Dit biedt mogelijkheden om de praktijkvoering te optimaliseren en (spoed)bereikbaarheid te verhogen. Standaard zijn er meerdere nummers mogelijk op één mobiele telefoon (bijvoorbeeld praktijk en mobiel). De gebruiker kan zelf besluiten met welk nummer uitgebeld wordt. Ook kunnen mobiele telefoons worden ingezet voor e-health toepassingen.

 

Mobiele (spoed)telefoon bij de balie of backoffice

Voor inkomende spoedoproepen kan gebruik gemaakt worden van een mobiele telefoon bij de balie of backoffice met een afwijkende beltoon, zodat de oproepen direct als spoed herkend worden. De mobiele praktijktelefoon kan meegenomen worden bij huisbezoeken of bij het boodschappen doen, zodat de praktijk altijd bereikbaar is voor (spoed)oproepen.

 

Mobiele telefoon bij storing

Het mobiele netwerk is grotendeels gescheiden van het vaste telefonienetwerk. Om die reden zijn mobiele telefoons zeer geschikt om als back-up te dienen voor het geval dat de praktijk niet meer bereikbaar is via de vaste toestellen, bijvoorbeeld door een storing. Op ons VoIP-platform hebben wij diverse mogelijkheden om een back-up bereikbaarheid in te richten.

 

Mobiel en vast bellen geïntegreerd

Wij bieden mobiele abonnementen die eenvoudig geïntegreerd kunnen worden in de vaste telefonie omgeving. Hierdoor functioneren de mobiele telefoons als interne toestellen. Veel functionaliteiten die bureautoestellen bieden, zijn dan ook beschikbaar op de mobiele telefoons. Er kan zonder extra kosten  intern gebeld worden met collega’s en doorverbonden worden naar mobiele of vaste nummers.

De voordelen van mobiele integratie

  • Optimale bereikbaarheid van de praktijk, ook bij een storing
  • Meerdere nummers op één mobiele telefoon (bijvoorbeeld werk en privé)
  • Snel en eenvoudig inzicht in het verbruik van mobiele abonnementen
  • Eén maandelijkse factuur en één aanspreekpunt voor alle telefoniezaken
  • Onderling gratis bellen (vast-mobiel, mobiel-mobiel en mobiel-vast)
  • Behoud van bestaande mobiele nummers

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat