Wallboards

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid van de praktijk. Wanneer de wachttijd oploopt, kan er gelijk actie ondernomen worden door bijvoorbeeld een extra assistente op te schakelen.
Het scherm geeft de volgende items weer:

  • Totaal aantal oproepen
  • Aantal spoedoproepen
  • Aantal patiënten in de wachtrij
  • Wachttijd van de langst wachtende
  • Wachttijd van de spoedoproepen
  • Aantal ingelogde assistentes
  • Dag statistieken
  • Statistieken per assistente

U kunt desgewenst andere items toevoegen. Ook kan de informatie van meerdere wachtrijen op het wallboard getoond worden.

Samenvatting wallboard

• Real-time inzicht in de bereikbaarheid van de praktijk(en)
• Mogelijkheid om direct assistentes op te schakelen
• Inzicht in meerdere wachtrijen mogelijk

Advies op maat

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Ik wil graag advies op maat