Telefonie voor apotheken

Optimale bereikbaarheid van uw apotheekpraktijk. Als zorgverlener en ondernemer wilt u hoogwaardige diensten leveren. Goede telefonische bereikbaarheid en actuele informatievoorziening in uw apotheek dragen hieraan bij. Dat vraagt om een communicatieomgeving, waarmee u in staat bent om goede zorg én service te verlenen aan uw patiënten. Dat begrijpen wij bij Advitronics. Wij leveren al 30 jaar communicatieoplossingen aan de eerstelijnszorg.

Wilt u bellen via VoIP?

VoIP staat voor Voice over IP. Dat komt neer op bellen over een breedbandverbinding. Bellen via VoIP kan zowel met een telefooncentrale in uw apotheek als met een hosted voice oplossing, waarbij u gebruik maakt van een (gedeelde) centrale in de cloud.

Wisselt u vaak van werkplek?

Ook wanneer u rondloopt of van werkplek verandert, wilt u goed bereikbaar zijn. Dat kan door onze draadloze handsets of mobiele telefoons te integreren in uw telefonieomgeving.

Heeft uw apotheek nevenlocaties?

U kunt meerdere locaties aansluiten op dezelfde telefonievoorziening. Gesprekken kunnen zo eenvoudig worden doorgezet naar collega’s op een andere locatie. Onderling bellen is kosteloos.

Wilt u een snelkoppeling met uw AIS?

U wilt uw telefoonverkeer zo efficiënt mogelijk afhandelen. Door uw telefonievoorziening te koppelen aan uw AIS, ziet u op uw scherm wie er belt en kunt u direct het juiste dossier openen. Uitgaande gesprekken kunt u met één muisklik opzetten vanaf uw scherm.

Wilt u de verkoop van producten stimuleren?

Op een wachtkamerscherm kunt u de producten onder de aandacht brengen die in uw apotheek verkrijgbaar zijn. Tevens kunt u het beeldscherm gebruiken om informatie te delen over uw apotheek en om tips en gezondheidsadviezen te geven.

Biedt u graag extra service aan uw cliënten?

Dat kunt u realiseren door gratis WiFi aan te bieden in uw apotheek.

Advitronics-apotheken

Applicaties voor apotheken

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

We bieden voordelige belbundels voor huisartsenpraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Maak zelf een ECG  van een patiënt die u gelijk kunt beoordelen met of zonder hulp van een medisch team.

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s.

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

We koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien  wie belt.

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Producten voor apotheken

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.