Telefonie voor zorggroepen en gezondheidcentra

Advitronics Telecom begrijpt als geen ander hoe belangrijk het is om goed bereikbaar te zijn. Al 30 jaar leveren wij telefonie-oplossingen aan de eerstelijnszorg en huisartsen in het bijzonder. Een groeiende groep zorgverleners weet dat wij altijd een oplossing op maat bieden, zowel op basis van praktijkcentrales als hosted telefonie-omgevingen. Ons streven is ervoor te zorgen dat onze klanten zorgeloos bereikbaar zijn. Veiligheid en betrouwbaarheid staan daarbij voorop.

Voordelen van één platform

Ons telefonieplatform biedt vele mogelijkheden om de bereikbaarheid van praktijken te vergroten. Of er nu gebeld wordt met een praktijkcentrale of hosted telefonie-oplossing, in alle gevallen is een optimale samenwerking op het gebied van telefonische bereikbaarheid mogelijk tussen praktijken en locaties. De voordelen van één telefonieplatform:

  • Verdeling wachtrijmanagement tussen praktijken
  • Centrale beantwoording inkomend telefoonverkeer (triage callcenter, virtueel callcenter)
  • Thuiswerkplekken met alle faciliteiten (opschalen bezetting)
  • Vakantiewaarneming door aanwezige praktijken
  • Real-time inzicht in telefoonverkeer per praktijk (wallboard)
  • Periodieke bereikbaarheidsrapportages per praktijk

Applicaties voor de zorg

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

We bieden voordelige belbundels voor huisartsenpraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Maak zelf een ECG  van een patiënt die u gelijk kunt beoordelen met of zonder hulp van een medisch team.

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s.

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

We koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien  wie belt.

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Producten voor de zorg

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.