Telefonie voor zorggroepen en gezondheidcentra

Zorgprofessionals in de eerste lijn hebben te maken met grote uitdagingen. De verschuiving van de tweede naar de eerste lijn, de tekorten op de arbeidsmarkt en de toenemende en complexer wordende zorgvraag vanuit de patiënt. Dat vraagt om optimale . samenwerking en afstemming tussen zorgprofessionals in de regio en een communicatie-oplossing die dat faciliteert:

Zorgcommunicatie in uw regio

Zorgprofessionals verbonden op één platform

Slim samenwerken en goede bereikbaarheid gaan hand in hand.

Advitronics-Telecom-mobiele-integratie

Optimale inzet van technologie

Moderne communicatiemiddelen afgestemd op de hectische werkzaamheden in de zorg.

Meten is weten

Rapportages en analyses om de telefonische bereikbaarheid te verhogen.

De patiënt / cliënt centraal

Optimale bereikbaarheid en efficiënte communicatie zorgen voor tevreden patiënten en cliënten.

Zorgeloos bereikbaar

Met onze communicatie-oplossing verbinden wij zorgprofessionals in uw regio. Huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten en andere zorgprofessionals kunnen optimaal met elkaar samenwerken, in hun praktijk, in de wijk en in de regio. Op een efficiënte manier, zodat er meer tijd is voor de patiënt. Met onze kennis en ervaring kunnen wij u een gedegen advies geven over de inzet van optimale communicatiemiddelen in uw regio.

Wat biedt Advitronics?

  • 30 jaar ervaring in telefonie voor de zorg
  • ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510
  • 24/7 service
  • Advies op maat
  • Scholingsprogramma bereikbaarheid

Applicaties voor de zorg

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

We bieden voordelige belbundels voor huisartsenpraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Maak zelf een ECG  van een patiënt die u gelijk kunt beoordelen met of zonder hulp van een medisch team.

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s.

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

We koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien  wie belt.

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Producten voor de zorg

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Contact Advitronics

U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. In het geval van storing, zijn wij 24/7 bereikbaar.