Advies op maat
Als zorgprofessional heeft u te maken met een grote diversiteit aan taken waarvoor u verantwoordelijk bent. Dit legt behoorlijk wat druk op u, uw praktijk en uw collega’s. Maar waar knelt de schoen eigenlijk precies? Op welk vlak staat uw praktijk voor de grootste uitdagingen? Waar zijn verbeterslagen te maken die het beste resultaat geven voor de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk?
Met Advies op maat helpen wij u inzicht te krijgen in deze en andere vragen. Door uw specifieke situatie in kaart te brengen en dit door te vertalen naar tastbare handvatten zorgen we dat u grip krijgt op het functioneren van uw praktijk en collega’s. Zo kunt u actief blijven sturen op optimalisatie van uw bereikbaarheid, communicatie, samenwerking en efficiëntie.
Praktische informatie Advies op maat
Wilt u inzicht u waar uw verbeterkansen liggen voor de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk? Ontdek hoe Advies op maat u hierbij kan helpen.
Waarom Advies op maat?
-
Inzicht als uitgangspunt voor optimalisatie
Slimme rapportages en waardevolle data helpen u inzicht te krijgen in hoe uw praktijk ervoor staat.
-
Werkdruk verlagen
Aanpassingen in de huidige techniek en/of inzet van extra dienstverlening met als doel uw werkdruk te verlagen.
-
Optimaal gebruik van beschikbare capaciteit
Inzicht in uw piekbelasting en de efficiëntie van uw assistenten geven u de kans uw capaciteit slimmer te benutten.
-
Grip op de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk
Met advies over concrete verbeterslagen zetten we u aan de knoppen van uw bereikbaarheid en efficiëntie.
-
Optimale inzet van beschikbare technologie
Is uw huidige inrichting en de gekozen technologie nog wel passend bij uw situatie? Kleine aanpassingen in de basis hebben vaak al een grote impact.
-
Patiënttevredenheid verhogen
We kijken graag samen met u naar bijvoorbeeld uw welkomstboodschap en keuzemenu om deze nog patiëntvriendelijker in te richten.
-
Rust en structuur in de praktijk
Inzicht in hoe uw praktijk werkt helpt u uw processen slimmer in te richten waardoor u meer rust en structuur creëert.
Volledig inzicht in uw bereikbaarheid en
efficiëntie met Advicalls Reports
Wat zijn de piekmomenten in uw praktijk? Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Waar liggen de verbeterkansen met betrekking tot de bereikbaarheid van uw praktijk? Advicalls Reports helpt u deze zaken inzichtelijk te maken zodat u hier actief op kunt anticiperen en u nog efficiënter kunt werken.
Extra (digitale) capaciteit met de Digitale Assistente
De Digitale Assistente geeft uw praktijk extra capaciteit om inkomende oproepen te beantwoorden en terugbelverzoeken aan te maken. Op deze manier kunt u uw patiënten of cliënten toch te woord staan op momenten dat de praktijk niet of minder goed bereikbaar is.
Maximale flexibiliteit en controle
U kunt zelf uw wachtrijen beheren, dag- en nachtstanden instellen, keuzemenu en welkomstboodschap aanpassen, eenvoudig waarnemen voor andere praktijken, vakantiestanden schakelen en nog veel meer. Met de telefonie-oplossing van Advitronics heeft u zelf de controle.
Telefonie geïntegreerd met HIS
Direct alle informatie van de patiënt op het beeldscherm; uw telefonie-omgeving kan geïntegreerd worden met HIS-pakketten zoals Medicom, Sanday, MicroHIS, HIX, Chipsoft en Bricks.