Advies op maat

Als zorgprofessional heeft u te maken met  een grote diversiteit aan taken waarvoor u verantwoordelijk bent. Dit legt behoorlijk wat druk op u, uw praktijk en uw collega’s. Maar waar knelt de schoen eigenlijk precies? Op welk vlak staat uw praktijk voor de grootste uitdagingen? Waar zijn verbeterslagen te maken die het beste resultaat geven voor de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk?

Met Advies op maat helpen wij u inzicht te krijgen in deze en andere vragen. Door uw specifieke situatie in kaart te brengen en dit door te vertalen naar tastbare handvatten zorgen we dat u grip krijgt op het functioneren van uw praktijk en collega’s. Zo kunt u actief blijven sturen op optimalisatie van uw bereikbaarheid, communicatie, samenwerking en efficiëntie.

Praktische informatie Advies op maat

Wilt u inzicht u waar uw verbeterkansen liggen voor de bereikbaarheid en efficiëntie van uw praktijk? Ontdek hoe Advies op maat u hierbij kan helpen.

Advies op maat

Waarom Advies op maat?

Volledig inzicht in uw bereikbaarheid en
efficiëntie met Advicalls Reports

Wat zijn de piekmomenten in uw praktijk? Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Waar liggen de verbeterkansen met betrekking tot de bereikbaarheid van uw praktijk? Advicalls Reports helpt u deze zaken inzichtelijk te maken zodat u hier actief op kunt anticiperen en u nog efficiënter kunt werken.

Extra (digitale) capaciteit met de Digitale Assistente

De Digitale Assistente geeft uw praktijk extra capaciteit om inkomende oproepen te beantwoorden en terugbelverzoeken aan te maken. Op deze manier kunt u uw patiënten of cliënten toch te woord staan op momenten dat de praktijk niet of minder goed bereikbaar is.

Maximale flexibiliteit en controle

U kunt zelf uw wachtrijen beheren, dag- en nachtstanden instellen, keuzemenu en welkomstboodschap aanpassen, eenvoudig waarnemen voor andere praktijken, vakantiestanden schakelen en nog veel meer. Met de telefonie-oplossing van Advitronics heeft u zelf de controle.

Telefonie geïntegreerd met HIS

Direct alle informatie van de patiënt op het beeldscherm; uw telefonie-omgeving kan geïntegreerd worden met HIS-pakketten zoals Medicom, Sanday, MicroHIS, HIX, Chipsoft en Bricks.

Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor de eerstelijnszorg in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

vragen?

Roel vertelt u graag meer over Advies op maat van Advitronics

Meer info over Advies op maat?
vraag adviesgesprek aan