Bellen vanaf uw beeldscherm

Als gebruiker wilt u één geïntegreerde applicatie op uw beeldscherm. U wilt geen losse applicaties, waarvoor u apart moet inloggen. Met Advitronics Zorgcentraal zijn alle communicatiemiddelen en functionaliteiten gebundeld in één applicatie. Van het beantwoorden van de telefoon, terugbellen van patiënten, inzien van de wachtrijen, chatten met collega’s, tot het zien of uw collega beschikbaar is. Is het telefoonnummer van de patiënt al bekend in de praktijk? Met één muisklik opent u de juiste patiëntkaart.

Eén applicatie, één omgeving, één scherm

Met onze geïntegreerde oplossing hebben u en uw medewerkers altijd inzicht, overzicht en alle gebruiksgemak. Wachtrijen aannemen, afspraken maken, intern communiceren en de complete communicatiestroom beheren. Een omgeving, dat is Zorgcentraal.

Nieuw

Bellen via uw beeldscherm is mogelijk met Advitonics Zorgcentraal. Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor de eerstelijnszorg in één online omgeving.

Bellen via uw beeldscherm

Alle voordelen

  • Betere bereikbaarheid

    Eenvoudig wachtrijen beheren, intercollegiaal gesprekken overnemen, aan- en afmelden bij wachtrijen.

  • Gemak en overzicht

    Werken vanuit één beeldscherm. Losse applicaties en meerdere log-ins zijn verleden tijd.

  • Click-to-dial

    Selecteer een telefoonnummer op uw beeldscherm en start een telefoongesprek.

  • Efficiënt samenwerken

    In één online omgeving werken met iedereen binnen uw samenwerkingsverband om de beschikbare capaciteit nog beter te benutten.

  • Inzicht

    Managementrapportages geven inzicht in de bereikbaarheid van uw praktijk. U kunt deze vergelijken met die van uw collega’s in een samenwerkingsverband. Zo kunt u van elkaar leren en uw bezetting optimaliseren.

  • Moderne communicatiemiddelen

    Naast vaste en mobiele telefonie, zijn ook chat, aanwezigheidsstatus en videobellen met collega’s en patiënten onderdeel van deze oplossing.

  • Service

    Met onze jarenlange ervaring helpen we u graag uw telefonie-omgeving optimaal in te richten, efficiënter samen te werken binnen uw praktijk of samenwerkingsverband en de inzichten van managementrapportages te benutten.

  • HIS-integratie

    Wij kunnen koppelingen realiseren met een groot aantal informatiesystemen. Wanneer een telefoongesprek binnenkomt ziet u op uw scherm wie er belt en kunt u met één muisklik het juiste patiëntdossier openen.

  • Veilig

    Onze oplossingen zijn veilig en betrouwbaar. Wij zijn ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd.

Ergonomisch werken met headsets

Bellen via het beeldscherm is zeer prettig in combinatie met een goede headset. Wij kunnen u adviseren over de juiste headset met diverse draagstijlen.

vragen?

Jerry vertelt u graag meer over bellen vanaf het beeldscherm

Meer info over bellen vanaf het beeldscherm?
vraag adviesgesprek aan