Digitale Assistente
Digitale Assistente bij Medisch Centrum Magnolia resulteert in een betere bereikbaarheid en een flinke tijdbesparing
lees het hele verhaal‘Wij hanteren een andere werkwijze dan voorheen. In de middag schakelen wij de volledige telefonische bereikbaarheid door naar de Digitale Assistente. Er is hierdoor veel meer rust ontstaan in de praktijk. Een ander belangrijk voordeel is dat de inzet van de Digitale Assistente heeft geresulteerd in maar liefst 20 minuten per dag minder tijd aan de telefoon! Op deze manier houden we meer tijd over voor overige werkzaamheden.”
Danielle Mies
Praktijkmanager Medisch Centrum MagnoliaDit doet de Digitale Assistente
Wilt u ook optimaal bereikbaar zijn door gebruik te maken van extra (digitale) capaciteit? Lees wat de Digitale Assistente precies doet en ontdek de voordelen die de Digitale Assistente uw praktijk te bieden heeft.
Waarom de Digitale Assistente?
-
Optimale bereikbaarheid, ook ’s avonds en in het weekend
Uw patiënten en cliënten kunnen op elk moment een terugbelverzoek indienen bij de Digitale Assistente voor de eerstvolgende contactmogelijkheid met uw praktijk.
-
Extra (digitale) capaciteit beschikbaar
De Digitale Assistente neemt inkomend telefoonverkeer aan wanneer uw assistenten niet bereikbaar zijn en maakt terugbelverzoeken aan.
-
Spreiding van de piekbelasting
De Digitale Assistente helpt uw piekbelasting te spreiden en patiënten of cliënten terug te bellen op rustigere momenten gedurende de dag.
-
Inzicht zorgt voor rust, structuur en efficiëntie in uw praktijk
Inzicht in uw telefoonverkeer en de reden van bellen draagt bij aan een efficiënte opvolging en meer rust en structuur in uw praktijk.
-
Op elk moment te activeren
U kunt de Digitale Assistente op vaste momenten activeren, maar ook spontaan inschakelen bij langer wordende wachtrijen.
-
Regie over uw planning
De instelbare tijdvakken waarop kan worden teruggebeld, geven u meer grip op wanneer u welke werkzaamheden wilt uitvoeren.
-
Patiënttevredenheid verhogen
De mogelijkheid om een terugbelverzoek achter te laten zorgt ervoor dat alle gesprekken kunnen worden aangenomen en de wachttijd wordt beperkt.
-
Meertalige variant beschikbaar
Heeft uw praktijk een meertalig keuzemenu, dan is het mogelijk om de Digitale Assistente uit te breiden met een Engel-of Duitstalige variant.
-
Complete dienstverlening bij één partij in één oplossing
Alle functionaliteiten in één geïntegreerde oplossing en de facturatie via één factuur, wel zo eenvoudig en overzichtelijk.
Alle terugbelverzoeken in één handig overzicht
In de Mijn Zorgcentraal omgeving vindt u in één oogopslag het overzicht van uw terugbelverzoeken. Deze worden automatisch op volgorde van tijdstip van terugbellen gezet.
Zo houdt u het overzicht en kunt u eenvoudig en snel uw terugbelverzoeken afhandelen!
Volledig inzicht in uw bereikbaarheid en efficiëntie met Advicalls Reports
Wat zijn de piekmomenten in uw praktijk? Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Waar liggen de verbeterkansen met betrekking tot de bereikbaarheid van uw praktijk? Advicalls Reports helpt u deze zaken inzichtelijk te maken zodat u hier actief op kunt anticiperen en u nog efficiënter kunt werken.