Digitale Assistente

U wilt als praktijk optimaal bereikbaar zijn voor uw patiënten en cliënten. Door de drukte en diversiteit van taken is het voor uw praktijk niet altijd mogelijk om op alle momenten van de dag telefonisch bereikbaar te zijn. Of toch wel?
Vanuit onze terugbel-functionaliteit biedt de Digitale Assistente hier uitkomst! De Digitale Assistente geeft uw praktijk extra capaciteit om inkomende oproepen te beantwoorden en terugbelverzoeken aan te maken. Op deze manier kunt u uw patiënten of cliënten toch te woord staan op momenten dat de praktijk niet of minder goed bereikbaar is, bijvoorbeeld op de drukke maandagochtend of tijdens de lunchpauze.
klantervaring

Digitale Assistente bij Medisch Centrum Magnolia resulteert in een betere bereikbaarheid en een flinke tijdbesparing

lees het hele verhaal
‘Wij hanteren een andere werkwijze dan voorheen. In de middag schakelen wij de volledige telefonische bereikbaarheid door naar de Digitale Assistente. Er is hierdoor veel meer rust ontstaan in de praktijk. Een ander belangrijk voordeel is dat de inzet van de Digitale Assistente heeft geresulteerd in maar liefst 20 minuten per dag minder tijd aan de telefoon! Op deze manier houden we meer tijd over voor overige werkzaamheden.”

Danielle Mies

Praktijkmanager Medisch Centrum Magnolia

Dit doet de Digitale Assistente

Wilt u ook optimaal bereikbaar zijn door gebruik te maken van extra (digitale) capaciteit? Lees wat de Digitale Assistente precies doet en ontdek de voordelen die de Digitale Assistente uw praktijk te bieden heeft.

Digitale Assistente

Waarom de Digitale Assistente?

Alle terugbelverzoeken in één handig overzicht

In de Mijn Zorgcentraal omgeving vindt u in één oogopslag het overzicht van uw terugbelverzoeken. Deze worden automatisch op volgorde van tijdstip van terugbellen gezet.

Zo houdt u het overzicht en kunt u eenvoudig en snel uw terugbelverzoeken afhandelen!

Volledig inzicht in uw bereikbaarheid en efficiëntie met Advicalls Reports

Wat zijn de piekmomenten in uw praktijk? Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Waar liggen de verbeterkansen met betrekking tot de bereikbaarheid van uw praktijk? Advicalls Reports helpt u deze zaken inzichtelijk te maken zodat u hier actief op kunt anticiperen en u nog efficiënter kunt werken.

Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor de eerstelijnszorg in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

vragen?

Joanne vertelt u graag meer over de Digitale Assistente van Advitronics

Meer info over de Digitale Assistente?
Neem contact op