Integratie met uw HIS of ander informatiesysteem
Wij zoeken automatisch de patiënt er voor u bij in het HIS of ander informatiesysteem wanneer een patiënt uw praktijk belt. Met één druk op de knop opent u het juiste dossier wanneer een patiënt belt. Zo kunt u de patiënt sneller, efficiënter en persoonlijker te woord staan. Ook kunt u direct vanuit uw informatiesysteem uitgaande gesprekken opzetten. Dit kan als wij uw telefonie-omgeving integreren met uw informatiesysteem. Tijdwinst, minder werkdruk en een grotere patiëntgerichtheid.
Telefonie-integraties voor de eerste lijn
Naast HIS-integraties voor huisartsenpraktijken heeft Advitronics ruime ervaring met het koppelen van andere informatiesystemen, zoals HAPIS-, AIS- en TIS-systemen voor huisartsenposten, apotheken en tandartspraktijken. Koppelen wij nog niet met uw informatiesysteem en wilt u ook graag een efficiëntere en persoonlijke benadering van uw patiënten? Laat het ons weten!
Waarom Advitronics HIS-integratie?
-
Automatische patiëntherkenning
Bij inkomende gesprekken ziet u direct op uw beeldscherm wie er belt. Met één klik worden het woonverband of het patiëntdossier op uw beeldscherm getoond. Zo heeft u een persoonlijk en efficiënt gesprek.
-
Patiëntendossiers makkelijk updaten
Als een patiënt belt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan dit nummer eenvoudig toegevoegd worden aan het patiëntendossier. Zo blijven uw dossiers altijd up-to-date.
-
Direct bellen vanuit het informatiesysteem (click-to-dial)
U kunt snel en gemakkelijk vanuit uw informatiesysteem uw patiënten bellen. In uw informatiesysteem kiest u de patiënt die u wilt bellen en we zetten het gesprek direct voor u op.
“De HIS-integratie is voor ons dé oplossing in het efficiënter afhandelen van telefoongesprekken. Bij elk inkomend gesprek verschijnt het telefoonnummer en de naam van de beller op mijn pc en met 1 druk op de knop open ik het patiëntendossier of woonverband dat bij het nummer hoort. Echt ideaal!”