Altijd overzicht en inzicht in uw bereikbaarheid
Hoe lang staan patiënten in de wacht? Hoe snel worden spoedoproepen beantwoord? Wat zijn de piekmomenten? Voldoet u aan de bereikbaarheidsnormen van LHV, IGZ en zorgverzekeraars? Waar liggen verbeterkansen voor uw praktijk met betrekking tot bereikbaarheid? AdviCalls Reports geeft u volledig inzicht in de bereikbaarheid van uw praktijk.
Beter inzicht in telefonische bereikbaarheid
Een goede telefonische bereikbaarheid van uw praktijk is niet alleen belangrijk voor de patiënttevredenheid, maar is ook van levensbelang. Daarom hebben we in samenwerking met huisartsen onze monitoring software AdviCalls Reports ontwikkeld. Hiermee krijgt u beter zicht op de bereikbaarheid van uw praktijk en de verbeterkansen. Het AdviCalls dashboard maakt direct inzichtelijk waar de pijnpunten liggen bij de telefonie-afhandeling. Zo kunt u gericht uw interne processen verbeteren. Ook kunnen we u hierbij adviseren.
Marja Lambregts van SZG vertelt over de samenwerking met Advitronics:
lees het hele verhaal“De monitoringoplossing van Advitronics geeft ons inzicht in de actuele bereikbaarheid van de praktijken. Knelpunten worden zichtbaar met de automatische rapportages waardoor we gericht naar oplossingen op maat kunnen zoeken om de bereikbaarheid en praktijkorganisatie te verbeteren.”
Marja Lambregts
Stichting Georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (SGZ)Functionaliteiten AdviCalls Reports
-
De meest relevante informatie direct in een dashboard
-
Gedetailleerde rapportage voor inzicht in bereikbaarheid per uur, dag of week
-
Bepaal de norm voor uw praktijk of groep
-
Benchmarken met andere praktijken