Telefonische bereikbaarheid

Onze telefonie-oplossing is vooruitstrevend, flexibel in gebruik en eenvoudig te beheren. Wij ondersteunen u met 24×7 service en support. Onze telefonievoorziening is uitermate stabiel, eenvoudig te beheren en we ondersteunen u met 24×7 service en support.

Maximale flexibiliteit en controle

U kunt zelf uw wachtrijen beheren, dag- en nachtstanden instellen, keuzemenu en welkomstboodschap aanpassen, eenvoudig waarnemen voor andere praktijken, vakantiestanden schakelen en nog veel meer. Met de telefonie-oplossing van Advitronics heeft u zelf de controle.

Bereikbaar via uw beeldscherm

Als u gebruikt maakt van een headset, kunt u uw telefonie bedienen met uw beeldscherm. Zo kunt u via uw beeldscherm een gesprek beantwoorden, eenvoudig schakelen tussen meerdere gesprekken, chatten en videobellen met collega’s en met één muisklik doorverbinden. Ook heeft u via uw beeldscherm zicht op oproepen binnen de wachtrij. voor alle communicatiekanalen in uw telefonie-omgeving: wachtrijen, chat en videobellen.

Spoedbereikbaarheid van Advitronics

Bereikbaarheid bij spoed

Voor huisartsen, huisartsenposten, verloskundigen en andere zorgverleners is bereikbaarheid bij spoed een vereiste. Advitronics garandeert uw bereikbaarheid bij spoed met onder andere een smartphone en de slimme inrichting daarvan, maar ook een spoedzoemer die in de praktijk door duidelijke signalering met geluid en licht zorgt dat spoedoproepen opvallen en voorrang krijgen. Tenslotte hebben wij een 4G mobiele back-up die bij internet verstoringen zorgt dat uw praktijk toch bereikbaar blijft.

klantervaring

Klantcase Huisartsenpost Oosterhout

lees het hele verhaal
“Het is wel heel erg knap wat we met dit team gedaan hebben, in vier maanden tijd, van niks tot complete overname en helemaal up en running zijn. Alle partijen, ook Advitronics, hebben zich totaal gecommitteerd.”

Daan Kerklaan

Directeur van Zorggroep Regio Oosterhout en Omstreken en de Huisartsenpost Oosterhout

Bereikbaarheid bij Storing

Wanneer er onverhoopt een technische storing optreedt, moeten uw patiënten en cliënten de praktijk of huisartsenpost gewoon kunnen bereiken. Onze telefonie-oplossing biedt diverse mogelijkheden voor een fallback-scenario. Bijvoorbeeld door bij storing automatisch gesprekken te routeren naar uw mobiele telefoons, een alternatief nummer of een andere praktijk.

Nieuw

Alle communicatie via uw beeldscherm, van telefonie tot videobellen. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

Telefonie geïntegreerd met HIS

Direct alle informatie van de patiënt op het beeldscherm; uw telefonie-omgeving kan geïntegreerd worden met HIS-pakketten zoals Medicom, Sanday, Chipsoft, Hix en MicroHiS

Flexibel werken met headsets

Met een headset werken uw medewerkers ergonomisch en zijn ze niet aan hun bureau gebonden. Wij adviseren u over de juiste headset. Ook leveren wij smartphones en telefoontoestellen voor op het bureau.

vragen?

Joanne vertelt u graag meer over Advitronics Zorgcentraal

Meer info over Zorgcentraal?
vraag adviesgesprek aan