Thuiswerkoplossing huisartspraktijken nu beschikbaar

12 maart 2020

Met de huidige gezondheidssituatie in Nederland zijn er huisartspraktijken die vanwege risicospreiding of vanwege verkoudheid één of meerdere assistenten vanuit huis of een andere (nood-)locatie willen laten werken.

Op verzoek van meerdere huisartspraktijken heeft Advitronics nu hiervoor een nood-thuiswerkoplossing ontwikkeld waardoor in deze gevallen de assistent gewoon telefoongesprekken uit de wachtrij kan aannemen, maar dan vanaf een andere locatie dan de huisartspraktijk.

Voor wie is dit beschikbaar?
Deze thuiswerkoplossing is beschikbaar voor alle klanten van Advitronics, of er nu een NEC-telefonieoplossing of een Hosted Telefonieoplossing van Advitronics gebruikt wordt.

Hoe werkt het?
Voor deze telefonie noodoplossing dient telefoniesoftware gedownload te worden op een laptop of PC en is een geschikte headset nodig.
Er wordt met deze oplossing dus gebeld via het beeldscherm, gebruikmakend van de internetverbinding op uw thuislocatie.

Wat kan het?
Op deze manier kunnen vanuit huis telefoongesprekken aangenomen, in de wacht gezet en doorverbonden worden.
Tip: overleg ook met je IT-leverancier of je thuis toegang tot het informatiesysteem kunt krijgen om echt volledig op afstand te kunnen werken.

Wat kost dit?
Maakt u in de praktijk gebruik van de Advitronics desktop applicatie?
Dan beschikt u al over juiste oplossing om thuis te kunnen bellen. Neem dan contact met ons op om het stappenplan te ontvangen.
Voor de overige praktijk worden er eenmalige kosten in rekening gebracht voor het opzetten van de nood-thuiswerkplekken.
De eenmalige kosten voor het inrichten van thuiswerkplekken zijn voor een praktijk € 190,- excl. btw, vervolgens betaalt u € 10,- excl. btw per maand per werkplek voor het gebruik van de oplossing. De eenmalige kosten van €190,- excl. btw zijn ook van toepassing wanneer de thuiswerkplek wel door ons is voorbereid maar uiteindelijk niet in gebruik genomen wordt.
Het grote voordeel is dat u maximale flexibiliteit heeft en per maand kunt opzeggen, u zit dus niet vast aan een langdurig contract.

Indien u nog niet beschikt over een headset die aan te sluiten is op een computer dan kunnen wij u hierin voorzien.
De kosten voor een geschikte headset bedragen € 89,- excl. btw en u kunt dit op het aanvraagformulier opgeven.

Kan ik ook spoedgesprekken aannemen?
Om op een andere locatie ook spoedgesprekken aan te nemen kunnen we per werkplek een Call Manager activeren. Hiermee heeft u de maximale oplossing om naast wachtrij gesprekken ook spoedgesprekken gelijktijdig te kunnen beantwoorden. Deze toevoeging kost u maandelijks € 15,- excl. btw per werkplek waar u dit geactiveerd zou willen hebben.

Hoe vraag ik de thuiswerkoplossing van Advitronics aan?
Ga naar onze aanmeld-pagina en alle gegevens in. Vervolgens plannen wij de oplevering in.