Thuiswerkoplossing voor praktijken

Met de gezondheidssituatie in Nederland de afgelopen periode signaleerde Advitronics de behoefte en noodzaak bij veel praktijken in de eerstelijnszorg om thuiswerkplekken in te richten. Vanwege de richtlijnen voor thuiswerken van het RIVM, risicospreiding en verkoudheid is het gewenst om één of meerdere assistenten vanuit huis of een andere locatie te laten werken. In enkele gevallen was het zelfs zo extreem dat gehele praktijken volledig op slot gingen en vanuit huis aan de slag moesten. Voor al deze situaties was het van groot belang om te zorgen voor gedegen thuiswerkplekken. Advitronics heeft hiervoor een thuiswerkoplossing ontwikkeld waarmee de assistentes telefoongesprekken uit de wachtrij kunnen aannemen, maar dan vanaf een andere locatie dan de praktijk.

Na de versoepelingen blijft de behoefte aan thuiswerken bestaan en staan wij voor u klaar om u te adviseren en ondersteunen bij het inrichten van goed functionerende thuiswerkplekken.

Voor wie is de thuiswerkoplossing beschikbaar?
De thuiswerkoplossing is beschikbaar voor alle klanten van Advitronics, of er nu een NEC-telefonieoplossing of een hosted telefonieoplossing van Advitronics gebruikt wordt.

Hoe werkt het?
Voor deze telefonieoplossing dient telefoniesoftware gedownload te worden op een laptop of PC en is een geschikte headset nodig. Er wordt met deze oplossing dus gebeld via het beeldscherm, gebruikmakend van de internetverbinding op uw thuislocatie.

Wat kan het?
De thuiswerkoplossing stelt u in staat om vanuit huis telefoongesprekken aan te nemen, in de wacht te zetten en door te verbinden.
Tip: overleg ook met uw IT-leverancier of u thuis toegang tot het informatiesysteem kunt krijgen om echt volledig op afstand te kunnen werken.

Wat kost de thuiswerkoplossing?
Maakt u in de praktijk gebruik van de Advitronics desktop applicatie zoals conversation manager of coligo? Dan beschikt u al over de juiste oplossing om thuis te kunnen bellen. Neem dan contact met ons op om het stappenplan te ontvangen. Voor de overige praktijken worden er eenmalige kosten in rekening gebracht voor het opzetten van de thuiswerkplekken.

Thuiswerkplekken richten we in op basis van praktijknummers, de eenmalige kosten zijn per praktijknummer € 206,15 excl. btw. Vervolgens betaalt u € 10,85 per maand per werkplek voor het gebruik van de oplossing.

Maximale flexibiliteit
Het grote voordeel is dat u maximale flexibiliteit heeft en per maand kunt opzeggen, u zit dus niet vast aan een langdurig contract.

Maak uw thuiswerkplek compleet met een passende headset
Indien u nog niet beschikt over een headset die aan te sluiten is op een computer, dan kunnen wij u hierin voorzien.
We hebben al kwalitatief goede headsets vanaf € 113,- excl. btw. U kunt uw keuze op het aanvraagformulier aangeven. Heeft u extra wensen voor een passende headset of heeft u bijvoorbeeld toch liever een draadloze variant? Wij helpen u graag verder bij het maken van de juiste keuze.

Aannemen spoedgesprekken
Om op een andere locatie ook spoedgesprekken aan te nemen kunnen we per werkplek een Call Manager activeren. Hiermee heeft u de optimale oplossing om naast wachtrij gesprekken gelijktijdig spoedgesprekken te kunnen beantwoorden. Deze toevoeging kost u maandelijks € 16,30 excl. btw per werkplek.

Hoe vraag ik de thuiswerkoplossing van Advitronics aan?
Vul het formulier in op onze contactpagina. Vervolgens nemen wij contact met u op om de oplevering in te plannen.

Neem contact op

Vraag thuiswerkplek aan

Sebastiaan Hormes - Sales
vragen?
Sebastiaan vertelt u graag meer over de thuiswerkoplossing van Advitronics.