Efficiënt werken met AdviLink

ls huisarts stelt u hoge eisen aan uw telefonische bereikbaarheid. Uw patiënten willen snel geholpen worden en vriendelijk te woord worden gestaan door uw assistentes. Ook op piekmomenten. Het is voor u dan ook van belang dat uw assistentes efficiënt kunnen werken. Dit kan door uw telefoonsysteem te koppelen aan uw computers.

Voorbeeld AdviLink 

Zien wie belt en gelijk het patiëntendossier openen

Bij inkomende gesprekken ziet uw assistente direct op haar beeldscherm wie er belt. Wanneer zij het gesprek beantwoordt, opent zij met één druk op de knop het woonverband van de beller op haar scherm. Vervolgens opent klikt zij met de muis het bijbehorende patiëntendossier aan.

Up-to-date houden van uw patiëntendossiers

Als de telefoon overgaat, ziet uw assistente gelijk wie er belt. Als een patiënt belt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan dit nummer gelijk toegevoegd worden aan het patiëntendossier. Zo blijven uw dossiers up-to-date.

Eenvoudig aanmaken van terugbelverzoeken

Uw assistente kan eenvoudig een terugbelverzoek aanmaken. De software koppelt het telefoonnummer en de naam van de beller aan het terugbelverzoek. Vervolgens ontvangt u een bericht in uw mailbox.

Zien welke collega’s op welke werkplekken beschikbaar zijn

In een huisartsenpraktijk komt het vaak voor dat assistentes op verschillende werkplekken werken. Zij kunnen een status aangeven in de software. Zo kunt u zien op welk toestel zij bereikbaar zijn.

Onderling chatten, ook als iemand in gesprek is

U kunt onderling chatberichten versturen. Dit is bijvoorbeeld handig als uw assistente telefonisch in gesprek is en u haar iets wilt vragen. U stuurt haar een chatbericht dat op haar pc binnenkomt. Andersom kan de assistente u ook bereiken als u in consult zit.

Uitgaande telefoongesprekken opzetten met één muisklik

U kunt uitgaande telefoongesprekken opzetten door nummers met uw muis op uw beeldscherm te selecteren. Dit werkt in elke applicatie, bijvoorbeeld op een internetpagina, in een email of in een patiëntendossier. U drukt op een toets en het nummer wordt gebeld. U belt zo een stuk sneller en u belt direct het juiste nummer.