Communicatieoplossing voor Apotheken
Om uw patiënten en cliënten goed te kunnen helpen en efficiënt te werken, heeft u een flexibele en stabiele communicatieoplossing nodig. Optimale bereikbaarheid, een keuzemenu in meerdere talen, een lijn voor herhaalrecepten, telefoniekoppeling met uw AIS, beeldbellen met collega’s, connectiviteit voor PIN-verkeer, draadloze toestellen en headsets. Advitronics Zorgcentraal biedt een complete oplossing voor apotheken.
Communicatieoplossing voor meerdere locaties
Heeft uw apotheek nevenlocaties? Of werkt u samenwerken met andere zorgverleners in uw wijk of regio? Met Advitronics Zorgcentraal sluiten wij meerdere praktijken en zorgverleners aan op dezelfde telefonievoorziening. Telefoongesprekken kunnen zo eenvoudig worden doorgezet naar collega’s op een andere locatie. Onderling bellen is kosteloos en intern communiceren kan ook via chat en video.
Koppeling telefonie met uw AIS
Door een snelkoppeling met uw AIS wordt inkomend belverkeer efficiënt en klantvriendelijk afgehandeld. Advitronics Zorgcentraal is te koppelen aan uw AIS. Daarmee ziet u op uw scherm wie er belt en kunt u direct het juiste dossier openen. Een uitgaand gesprek kan met één muisklik gestart worden vanaf uw scherm.
Flexibele werkplek
Wisselen uw medewerkers vaak van werkplek? Ook wanneer u rondloopt of van werkplek verandert, wilt u goed bereikbaar zijn. Dat kan door onze headsets, draadloze handsets of mobiele telefoons te integreren in uw telefonieomgeving.
Stimuleer de verkoop van producten in uw apotheek
Op een wachtkamerscherm kunt u de producten onder de aandacht brengen die in uw apotheek verkrijgbaar zijn. Tevens kunt u het beeldscherm gebruiken om informatie te delen over uw apotheek en om tips en gezondheidsadviezen te geven.