Zorgcentraal voor Podotherapiepraktijken
Als podotherapeut wilt goed bereikbaar zijn voor uw cliënten. Advitronics stelt uw telefonie en communicatie zodanig in dat u locatieonafhankelijk kunt werken, overal bereikbaar bent en nooit meer een gesprek hoeft te missen. Met keuzemenu’s, voicemail, mobiele telefonie, doorschakelingen naar collega’s en videobellen.
Altijd bereikbaar
Op welke locatie u ook bent: wij zorgen dat uw vaste praktijknummer uitkomt op uw mobiele telefoon, uw vaste toestel, uw pc, bij een telefoniste of bij een collega. Wij richten het zodanig in dat u geen enkel gesprek meer mist.
Bluetooth headset
Met een draadloze headset kunt u op een hygiënische manier telefoongesprekken aannemen. Ook tijdens een behandeling kunt u kort een gesprek aannemen terwijl de behandeling doorgaat. Naast headsets levert Advitronics smartphones en diverse bureautoestellen.
Alle bereikbaarheidsoplossingen voor Podotherapiepraktijken in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.
Videobellen met cliënten
Dankzij videobellen kunt u klachten van cliënten op afstand beoordelen of meekijken of uw cliënt de oefeningen op de juiste manier uitvoert. Wanneer door omstandigheden een cliënt niet naar de praktijk kan komen, kan een videoconsult de ideale oplossing zijn. Videobellen is een standaard onderdeel van Advitronics Zorgcentraal, de communicatieoplossing voor de eerstelijnszorg.
Samenwerken met andere voetzorgprofessionals
Nederland telt ongeveer 1.000 podotherapeuten die in steeds grotere mate onderling samenwerken. Advitronics faciliteert hierin door een communicatieoplossing te leveren waarmee meerdere praktijken kunnen functioneren als één organisatie. De vaste en mobiele telefonie gestroomlijnd, chatten met collega’s, zien wie beschikbaar is en onderling videovergaderen. Het kan allemaal met de alles-in-een-oplossing Advitronics Zorgcentraal.