Optimale ondersteuning voor zorggroepen

Als zorggroep wilt u de aangesloten praktijken zoveel mogelijk ondersteunen, onderlinge samenwerking stimuleren en de bereikbaarheid van uw praktijken goed organiseren. Een geïntegreerde communicatieoplossing voor alle deelnemende praktijken helpt daarbij. Wij hebben een oplossing ontwikkeld waarbij samenwerken centraal staat, maar elke praktijk ook individuele vrijheden heeft in de configuratie. Zo kunt u in uw regio de bereikbaarheid verbeteren, uw zorgpersoneel beter inzetten en samenwerking stimuleren, zonder de identiteit te verliezen van de individuele praktijk. Als zorggroep heeft u inzicht in hoe de praktijken onderling samenwerken en waar de bereikbaarheid kan worden verbeterd. 

Eén oplossing met behoud van identiteit voor elke praktijk

Advitronics heeft een oplossing ontwikkeld voor zorggroepen voor communicatie, telefonie en samenwerking. Alle praktijken binnen de zorggroep kunnen kosteloos intern met elkaar bellen, videobellen, chatten en zien wie er bereikbaar is. Daarnaast houdt iedere afzondelijke praktijk zijn eigen identiteit, telefoonnummer en bijvoorbeeld meldteksten voor het wachtbandje.

Optimaal samenwerken binnen de Zorggroep

Met Advitronics Zorgcentraal kunnen assistentes voor meerdere praktijken tegelijkertijd werken. Assistentes kunnen eenvoudig inloggen op wachtrijen van andere praktijken voor waarneming. Ook is het mogelijk gedeelde wachtrijen of overloop-wachtrijen te creëren en kunnen gesprekken voor uw regio  centraal beantwoord worden. Zo kunt u de schaarse beschikbare capaciteit zo efficiënt mogelijk inzetten binnen de groep.

Nieuw

Alle communicatie- en telefonie-oplossingen voor de eerstelijnszorg in één online omgeving. Dat is Advitronics Zorgcentraal.

Jarenlange ervaring in eerstelijnszorg

Advitronics heeft meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en telefonie voor de eerstelijnszorg. Wij kennen uw uitdagingen en snappen het grote belang van (spoed)bereikbaarheid, zowel voor een individuele praktijk als voor een zorggroep. Met onze certificeringen, 24×7 support en innovatieve communicatieoplossingen zijn wij optimaal ingericht om zorggroepen te ondersteunen.

Beter inzicht in telefonische bereikbaarheid

Goede telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor de patiënttevredenheid. In samenwerking met huisartsen hebben wij daarom Advicalls Reports ontwikkeld. Deze software geeft praktijken inzicht in hun bereikbaarheid. Speciaal voor zorggroepen en samenwerkingsverbanden is een benchmark module beschikbaar om de bereikbaarheid van praktijken onderling te vergelijken. Met deze informatie kunt u uw leden helpen de bereikbaarheid te verbeteren.

Certificeringen

Veilige en betrouwbare oplossingen zijn voor ons een randvoorwaarde. Advitronics is NEN 7510, ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarmee voldoet Advitronics aan de benodigde certificeringen om zorggroepen, huisartspraktijken en huisartsenposten optimaal te kunnen bedienen.

Beeldbellen met patiënten en teamleden

Uw patiënten op afstand kunnen helpen, is sinds de Covid pandemie niet meer weg te denken. Vanuit onze geïntegreerde applicatie is het mogelijk om te videobellen met patiënten. Ook kunt u met deze oplossing gemakkelijk vergaderen met teamleden of andere zorgverleners.

features

Zorgcentraal voor zorggroepen

HIS-integratie

Gemakkelijk bellen vanuit uw informatiesysteem of direct alle informatie van de inbellende patiënt op uw beeldscherm; Advitronics Zorgcentraal is te integreren met HIS-pakketten zoals Medicom, Promedico-ASP, MicroHis, OmniHis en CGM.

Lees hier meer over de integratie van telefonie en informatiesystemen.

Samenwerken binnen één centrale omgeving

Alle deelnemende praktijken werken samen binnen een centrale omgeving. Daardoor kunnen locaties en praktijken met elkaar telefoneren, chatten en beeldbellen alsof het intern verkeer is en eenvoudig elkaars wachtrijen overnemen bij drukte of waarnemen tijdens vakanties.

Optimale personele bezetting

Assistentes binnen de zorggroep kunnen op hetzelfde moment voor meerdere praktijken werken.

Behoud van identiteit

De efficiëntievoordelen door alle praktijken in één communicatie-oplossing samen te brengen, gaan niet ten koste van de identiteit van afzonderlijke praktijken; ieder behoudt zijn eigen nummer, eigen keuzemenu’s en wachtrijen.

Keuzemenu’s in eigen beheer aanpassen

Individuele praktijken binnen de Zorggroep kunnen in eigen beheer wijzigingen aanbrengen in welkomstboodschap en keuzemenu.

Gespreksopname

Met behulp van de automatische opnamefunctie bent u ervan verzekerd dat alle gesprekken worden opgenomen en veilig bewaard.

Eén factuur of gesplitst per praktijk

Of u nu een totaalfactuur wilt ontvangen of een gesplitste nota per deelnemende praktijk: Advitronics regelt het voor u.

Beeldbellen met patiënten

Videoconsulten zijn een standaard functionaliteit van Advitronics Zorgcentraal.

Lees hier meer over beeldbellen met Zorgcentraal.

Keuzemenu in meerdere talen

Keuzemenu’s kunnen meertalig ingesteld worden. Tevens is het mogelijk om per taal aparte telefoonnummers te gebruiken.

Inzicht in telefonische bereikbaarheid

Met AdviCalls Reports heeft u maximaal inzicht in de bereikbaarheid van de praktijken binnen uw groep en kunt u onderling benchmarken.

Lees hier meer over AdviCalls Reports.

AVG-proof

Advitronics Zorgcentraal voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Persoonsgegevens worden zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Zie ook onze certificeringen.

24×7 support 365 dagen per jaar

Advitronics staat altijd voor u klaar zodat uw praktijken in alle gevallen bereikbaar zijn. Zeker bij spoed.

Begeleiding & training

Advitronics zorgt dat alle medewerkers de juiste begeleiding en uitleg krijgen voor het gebruik van het communicatiesysteem. Advitronics zorgt voor duidelijke handleidingen.

Gecertificeerd voor Eerstelijnszorg

Advitronics is NEN 7510, ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Advitronics Zorgcentraal voldoet daarnaast aan de AVG. Lees meer over onze certificeringen.

Begeleiding bij overstap

Wanneer u met alle praktijken overstapt op Advitronics Zorgcentraal, zorgen wij voor een vlekkeloze en soepele overstap. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze begeleiding.

Advitronics staat voor:

  • Specialist in communicatie voor de eerstelijns zorg
  • Focus op innovatie
  • Meer dan 30 jaar ervaring
  • ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd
  • 24/7 service
vragen?

Jerry vertelt u graag meer over Advitronics Zorgcentraal

Meer info over Zorgcentraal?
vraag adviesgesprek aan