Telefonie-oplossingen

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen. 

Naast onze telefonie-oplossingen bieden wij aanvullende diensten, die specifiek zijn afgestemd op de praktijkomgeving van huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten en andere zorgverleners.

Applicaties voor de zorg

Advitronics-gespreksopname

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

We bieden voordelige belbundels voor huisartsenpraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Maak zelf een ECG  van een patiënt die u gelijk kunt beoordelen met of zonder hulp van een medisch team.

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s.

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

We koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien  wie belt.

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Producten voor de zorg

Advitronics-wallboard

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Advitronics-headsets

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.