Zorgcentraal: communicatie en bereikbaarheid voor de eerste lijn in één oplossing

Advitronics heeft met Zorgcentraal alle middelen voor communicatie en samenwerking geïntegreerd in één oplossing voor de eerstelijnszorg. Zorgcentraal biedt optimale bereikbaarheid aan praktijken en zorgprofessionals en ondersteunt de steeds verdergaande samenwerking in wijkverbanden, zorggroepen en regio’s.

Specifiek voor de eerstelijnszorg

De eerstelijnszorg heeft te maken met een steeds complexer wordende zorgvraag, krapte op de arbeidsmarkt en de verschuiving van zorg vanuit de tweede lijn. Goede bereikbaarheid, optimale communicatie en efficiënte samenwerking binnen de eigen praktijk én met andere zorgaanbieders zijn van groot belang om deze uitdagingen aan te kunnen. Advitronics Zorgcentraal levert hiervoor een vooruitstrevende oplossing, specifiek voor de eerste lijn.

Voor praktijk, medewerker en samenwerkingsverband

Zorgcentraal ontzorgt de eerste lijn op drie niveaus: praktijk, gebruiker en samenwerkingsverband. Zorgcentraal garandeert optimale bereikbaarheid voor uw praktijk of organisatie, geeft gebruiksgemak en flexibiliteit aan de individuele gebruikers en beidt uitgebreide mogelijkheden om efficiënt samen te werken met andere praktijken en zorgaanbieders.

zorgcentraal

Alles-in-1: wat houdt dat in?

  • Telefonische bereikbaarheid

    Telefonie zoals u gewend bent. Maar dan als onderdeel van een totaaloplossing met alle functionaliteiten voor communicatie en samenwerking.

  • Mobiele telefonie

    Met mobiele telefonie van Advitronics bent u goed bereikbaar zijn, ook wanneer u niet op de praktijk bent.

  • Videobellen

    Beeldbellen met uw patiënten en videovergaderen met collega’s en zorgverleners in de wijk of regio.

  • Beschikbaarheidsoverzicht

    Afspraken inplannen, een duidelijk overzicht van alle collega’s en hun beschikbaarheid. Ad hoc individuele bereikbaarheid aanpassen en individuele bereikbaarheid tot in detail instellen met profielen.

  • HIS-integratie

    Telefonie gekoppeld aan uw informatiesysteem zodat u snel het juiste patiëntendossier op uw scherm heeft bij inkomende gesprekken.

  • Advicalls Reports

    Inzicht in uw gesprekken, wachttijden en bereikbaarheid om uw processen te verbeteren.

  • Devices & Headsets

    Telefoontoestellen en headsets geschikt voor elke situatie en elke praktijk.

  • Internet & WiFi

    Een snelle en stabiele internetverbinding voor uw praktijk. Ook draadloos.

klantervaring

Doktersassistente Saskia over de HIS-integratie

lees het hele verhaal
“De HIS-integratie is voor ons dé oplossing in het efficiënter afhandelen van telefoongesprekken. Bij elk inkomend gesprek verschijnt het telefoonnummer en de naam van de beller op mijn pc en met 1 druk op de knop open ik het patiëntendossier of woonverband dat bij het nummer hoort. Echt ideaal!”

Saskia Kool

Doktersassistente

Samenwerking in wijk, zorggroep of regio

Samenwerken met andere zorgverleners in uw wijk, zorggroep of regio? Wij creëren één omgeving waarin de geïntegreerde functionaliteiten beschikbaar zijn voor alle praktijken en zorgprofessionals. Op deze manier kunnen praktijken op een eenvoudige manier onderling communiceren en samenwerken op het gebied van bereikbaarheid.

vragen?

Sebastiaan vertelt u graag meer over Advitronics Zorgcentraal

Meer info over Zorgcentraal?
vraag adviesgesprek aan