Support nodig?

Onze supportmedewerkers staan graag voor u klaar. Net als u, geven wij voorrang aan spoedsituaties zoals storingen. Daarnaast helpen wij u graag met andere vragen. Daarvoor kunt u onderstaand formulier invullen. Wij bevestigen de ontvangst van uw supportvraag en maken intern een ticket aan. Vervolgens neemt één van onze supportmedewerkers zo snel mogelijk contact met u op.

Praktijkgegevens

Contactpersoon gegevens

U ontvangt van ons een bevestiging zodra de werkzaamheden n.a.v. uw vraag zijn uitgevoerd.
Indien u bereikbaarheidsproblemen heeft, neemt u dan telefonisch contact met ons op.
 
Wij hanteren de volgende tarieven:
 
Advies en wijzigingen:
€15,00 per kwartier excl. BTW.
Wij brengen geen supportkosten in rekening voor advies en kleine wijzigingen indien deze binnen drie maanden na de oplevering van een nieuw telefoonsysteem worden aangevraagd. 
 
Vakantiestanden en feestdagen:
€15,00 per kwartier excl. BTW.
Let wel! Wij kunnen uw wijzigingen met betrekking tot vakantiestanden en feestdagen alleen in behandeling nemen indien deze per mail of via dit formulier zijn ingediend.
Bij voorkeur ontvangen wij deze verzoeken minimaal twee weken van tevoren.
 
Met de knop Akkoord en indienen hieronder gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarden.

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

Support vragen

De volgende zaken kunt u via dit invulformulier regelen met onze support afdeling:

  • Het doorgeven van kleine storingen
  • Headset problemen
  • Programmeerwijzigingen
  • Vakantiestanden

Is uw praktijk telefonisch onbereikbaar?

Bel direct met 0486-478888. Wij staan 24x7 voor u klaar en uw storing wordt met prioriteit in behandeling genomen.