ISO 9001
ISO 27001
NEN 7510
Telefonie voor huisartspraktijken

Optimaal bereikbaar voor uw patiënten

Ook als uw praktijk gesloten is of als er een storing is.

Telefonie voor huisartspraktijken

Huisartspraktijken krijgen steeds meer taken. De kwaliteitseisen en werkdruk zijn hoog. Het aantal patiënt-contacten is in tien jaar tijd met 20% toegenomen. Patiënten vragen meer tijd en bellen twee keer zo vaak naar de praktijk. Zij verwachten dat uw praktijk goed bereikbaar is. Dat vraagt om een betrouwbare telefonie-omgeving die u in staat stelt om al uw aandacht op uw patiënten te richten.

Dat begrijpen wij bij Advitronics Telecom. Al bijna 30 jaar leveren wij telefonie-oplossingen aan huisartspraktijken. Wij kennen uw werkprocessen en wensen op het gebied van telefonie als geen ander en vertalen die naar een oplossing op maat. Ons belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat u zorgeloos bereikbaar bent.

  • " 's Avonds en in het weekend word ik automatisch doorgezet naar de huisartsenpost voor spoed. Dat is een geruststellende gedachte voor mij."

    lees meer

  • "Het is hier vaak enorm druk. Dan is het fijn dat ik na elk gesprek nog even de tijd heb om af te ronden voordat mijn telefoon weer rinkelt."

    lees meer

  • "Wij hebben echt een efficiëntieslag gemaakt met onze nieuwe telefooncentrale en AdviCalls van Advitronics. Wij nemen bij 81% van onze oproepen de telefoon binnen 2 minuten op."

    - Wendy Gaasbeek, praktijkmanager -

    lees meer

  • "We zijn er voor u, als u een storing heeft, maar ook voor vragen die u heeft. Ons support-team staat voor u klaar tijdens werkuren, onze storingsdienst is er 24/7 voor u."
    - Team Advitronics -

    lees meer

Spoed gaat altijd voor

De telefonische bereikbaarheid van uw praktijk is van groot belang, soms van levensbelang. Uw patiënt krijgt binnen 30 seconden een medisch deskundig persoon aan de lijn, als hij/zij kiest voor spoed in het menu. U herkent de oproep aan een ander geluid. Spoedoproepen kunnen op alle vaste en mobiele toestellen aangenomen worden. Voor spoed wordt een lijn beschikbaar gehouden; zo komt spoed altijd én met voorrang binnen.

Vrouw met mobiel

Bereikbaar, ook bij afwezigheid

Bij vakantie, roostervrije middagen of ziekte, kunnen oproepen automatisch doorgeschakeld worden naar collega’s, met behulp van onze carrousel-oplossing. De binnenkomende oproepen worden eerlijk verdeeld onder de waarnemende collega’s van andere praktijken.

Bereikbaar, ook bij storing

U wilt goed bereikbaar zijn. Bij spoed moeten uw patiënten u snel kunnen bereiken. Ook wanneer er sprake is van een technische storing in uw praktijk, zoals een stroomstoring of kabelbreuk. Ons VoIP-platform biedt diverse mogelijkheden om een back-up scenario in te richten. Zelfs bij een storing kunt u goed bereikbaar zijn.

 

Man zorgeloos met mobiel

Bereikbaar, ook bij drukte

Op een drukke maandagochtend wilt u geen in-gesprek-toon voor uw patiënt, maar u wilt ook niet onbeperkt bereikbaar zijn. Een lange wachtrij geeft werkdruk bij assistentes en ongenoegen bij uw patiënten. Bij grote drukte kunt u de laatstbellende vragen op een ander moment terug te bellen, tenzij het om spoed gaat. Ook kunt u patiënten de mogelijkheid bieden om een terugbelverzoek achter te laten.

Duidelijke informatie

Uw patiënten willen graag weten waar zij aan toe zijn. Wanneer zij in de wacht staan, krijgen zij te horen welke plaats zij hebben in de wachtrij. Dit geeft uw patiënten de keuze om te wachten of later terug te bellen. Ook wanneer zij in de wacht staan, kunnen zij hun keuze nog altijd veranderen in spoed, mocht dat nodig zijn.

Herhaalrecepten bestellen

Uw patiënt kan een herhaalrecept doorgeven zonder contact met de assistent(e), door een keuze te maken in het menu en in te spreken om welke medicijnen het gaat. De ingesproken informatie kan op een zelf gekozen moment worden verwerkt door een assistent(e) en doorgegeven worden aan de apotheek.

Afspraken annuleren

Uw patiënt heeft een afspraak gemaakt, maar wil deze afzeggen. Dat kan ook als de praktijk gesloten is. Hiervoor kan een aparte keuze in het menu opgenomen. De eerstvolgende werkdag kan de assistente gelijk verwerken welke afspraken geannuleerd zijn.

Dag- en nachtstanden wisselen

Assistentes werken zeer intensief met de telefoon en deze moet van alles kunnen en makkelijk in gebruik zijn. In overleg programmeren wij allerlei toetsen. De assistente kan met één knop het toestel in een andere stand zetten en haar bereikbaarheid en die van de praktijk regelen. Ook kan zij met één toets een voorgeprogrammeerd nummer van collega’s en externe partijen bellen.

Wachtrij informatie

Op het display van het telefoontoestel ziet de assistente (tijdens een gesprek) hoeveel wachtenden er zijn. En ook hoeveel tijd de langst wachtende patiënt al wacht. Deze informatie helpt haar bij het efficiënt voeren van de telefoongesprekken, door bijvoorbeeld een andere assistente er bij te roepen, of gesprekken kort te houden.

headset voor doktersassistente

Headsets

Werken met een headset geeft veel bewegingsvrijheid. Een assistente die meerdere taken verricht en niet altijd op haar plek zit, is toch altijd bereikbaar en ze heeft bovendien haar handen vrij. Er kan op elke werkplek ingelogd worden. Een eigen headset is het meest hygiënisch. Met een extra headset kan ook een stagiair meeluisteren.

Chatfunctie voor de hele praktijk

Assistentes, praktijkmanagers en huisartsen kunnen onderling chatten met Advilink. Een handige functie als iemand telefonisch in gesprek is en u toch snel iets wil vragen. Het chatbericht verschijnt via een pop-up op de pc. De assistente kan de arts ook tijdens een spreekuur bereiken zonder te storen .

Met één klik naar buiten bellen

Hoe handig is het om uitgaande telefoongesprekken met één muisklik op te zetten? Geen nummers meer intoetsen, maar een nummer uit een email, internetpagina of het patiëntendossier selecteren en direct bellen. Dat is het gebruiksgemak van AdviLink.

Patiëntendossier direct open

Op het beeldscherm verschijnt informatie over wie er belt. Als het gesprek beantwoord wordt, kan met één druk op de knop het bijbehorende woonverband van de beller geopend worden. Vervolgens klikt u het patiëntendossier aan en heeft u alle informatie bij de hand. En als er gebeld wordt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan dit nummer gelijk toegevoegd worden aan het patiëntendossier. Zo blijven uw dossiers up-to-date.

Doktersassistente aan het werk

Bereikbaar, ook bij storing

U wilt goed bereikbaar zijn. Bij spoed moeten uw patiënten u snel kunnen bereiken. Ook wanneer er sprake is van een technische storing in uw praktijk, zoals een stroomstoring of kabelbreuk. Ons VoIP-platform biedt diverse mogelijkheden om een back-up scenario in te richten. Zelfs bij een storing bent u toch bereikbaar.

Efficiënter bellen

Met AdviLink heeft u de mogelijkheid om het telefoonverkeer naar en vanuit uw praktijk efficiënter af te handelen. Dit gebeurt door koppeling van uw telefoniesysteem aan uw computers en uw HIS-systeem. Zo kunt u bijvoorbeeld snel op uw beeldscherm zien wie er belt. Ook kunt u met één muisklik uitgaande gesprekken opzetten.

Doelgericht

Efficiënt werken

Efficiënt werken is erg belangrijk, omdat u uw patiënten zo snel mogelijk wilt kunnen helpen. Wij regelen dat oproepen gelijkmatig aan de assistentes worden aangeboden. Na elk gesprek is er tijd om het gesprek administratief af te ronden. De tijd kunt u zelf instellen. En als iemand van zijn plek is, worden gesprekken niet aangeboden tot er weer ingelogd is.

Meet uw bereikbaarheid

Met AdviCalls kunt u 24/7 uw bereikbaarheid monitoren (wachtrij-informatie, gemiddelde wachttijd, langst wachtende beller, etcetera). Dit kan op uw pc of op een groot scherm op de muur, zodat alle collega’s de informatie kunnen zien.  Door maandelijkse rapportages krijgt u inzicht in het telefoonverkeer van uw praktijk. U kunt daardoor de inzet van assistentes afstemmen op de pieken en dalen in uw telefonische bereikbaarheid.

Bekijk het AdviCalls filmpje

Service

Het team van Advitronics staat voor u klaar. Met al uw vragen kunt u bij ons terecht. Omdat we al bijna 30 jaar in de huisartsbranche werken, weten we wat uw wensen zijn en hoe er gewerkt wordt in huisartspraktijken. We denken graag met u mee en richten uw telefonieomgeving compleet op maat voor u in.

Kennis van techniek

Bij een huisartspraktijk zijn de wensen op het gebied van telefonie heel specifiek. Uw doel is tweeledig; optimale bereikbaarheid en optimale praktijkvoering. Advitronics begrijpt dat als geen ander. En dat al bijna 30 jaar! We weten wat er speelt binnen uw praktijk en we hebben de technische kennis om uw telefonie daarop af te stemmen. Altijd een goed advies op maat, passend bij uw wensen. Wij vragen altijd door. We kijken niet alleen naar wat de klant wil. We kijken vooral naar wat de klant doet en nodig heeft.

Service monteur

 

Goed bereikbaar

Ervaring patiënt

" 's Avonds en in het weekend word ik automatisch doorgezet naar de huisartsenpost voor spoed. Dat is een geruststellende gedachte voor mij."

Spoed gaat altijd voor

De telefonische bereikbaarheid van uw praktijk is van groot belang, soms van levensbelang. Uw patiënt krijgt binnen 30 seconden een medisch deskundig persoon aan de lijn, als hij/zij kiest voor spoed in het menu. U herkent de oproep aan een ander geluid. Spoedoproepen kunnen op alle vaste en mobiele toestellen aangenomen worden. Voor spoed wordt een lijn beschikbaar gehouden; zo komt spoed altijd én met voorrang binnen.

Vrouw met mobiel

Bereikbaar, ook bij afwezigheid

Bij vakantie, roostervrije middagen of ziekte, kunnen oproepen automatisch doorgeschakeld worden naar collega’s, met behulp van onze carrousel-oplossing. De binnenkomende oproepen worden eerlijk verdeeld onder de waarnemende collega’s van andere praktijken.

Bereikbaar, ook bij storing

U wilt goed bereikbaar zijn. Bij spoed moeten uw patiënten u snel kunnen bereiken. Ook wanneer er sprake is van een technische storing in uw praktijk, zoals een stroomstoring of kabelbreuk. Ons VoIP-platform biedt diverse mogelijkheden om een back-up scenario in te richten. Zelfs bij een storing kunt u goed bereikbaar zijn.

 

Man zorgeloos met mobiel

Bereikbaar, ook bij drukte

Op een drukke maandagochtend wilt u geen in-gesprek-toon voor uw patiënt, maar u wilt ook niet onbeperkt bereikbaar zijn. Een lange wachtrij geeft werkdruk bij assistentes en ongenoegen bij uw patiënten. Bij grote drukte kunt u de laatstbellende vragen op een ander moment terug te bellen, tenzij het om spoed gaat. Ook kunt u patiënten de mogelijkheid bieden om een terugbelverzoek achter te laten.

Duidelijke informatie

Uw patiënten willen graag weten waar zij aan toe zijn. Wanneer zij in de wacht staan, krijgen zij te horen welke plaats zij hebben in de wachtrij. Dit geeft uw patiënten de keuze om te wachten of later terug te bellen. Ook wanneer zij in de wacht staan, kunnen zij hun keuze nog altijd veranderen in spoed, mocht dat nodig zijn.

Herhaalrecepten bestellen

Uw patiënt kan een herhaalrecept doorgeven zonder contact met de assistent(e), door een keuze te maken in het menu en in te spreken om welke medicijnen het gaat. De ingesproken informatie kan op een zelf gekozen moment worden verwerkt door een assistent(e) en doorgegeven worden aan de apotheek.

Afspraken annuleren

Uw patiënt heeft een afspraak gemaakt, maar wil deze afzeggen. Dat kan ook als de praktijk gesloten is. Hiervoor kan een aparte keuze in het menu opgenomen. De eerstvolgende werkdag kan de assistente gelijk verwerken welke afspraken geannuleerd zijn.

Eenvoudig in gebruik

Ervaring praktijkmanager

"Het is hier vaak enorm druk. Dan is het fijn dat ik na elk gesprek nog even de tijd heb om af te ronden voordat mijn telefoon weer rinkelt."

Dag- en nachtstanden wisselen

Assistentes werken zeer intensief met de telefoon en deze moet van alles kunnen en makkelijk in gebruik zijn. In overleg programmeren wij allerlei toetsen. De assistente kan met één knop het toestel in een andere stand zetten en haar bereikbaarheid en die van de praktijk regelen. Ook kan zij met één toets een voorgeprogrammeerd nummer van collega’s en externe partijen bellen.

Wachtrij informatie

Op het display van het telefoontoestel ziet de assistente (tijdens een gesprek) hoeveel wachtenden er zijn. En ook hoeveel tijd de langst wachtende patiënt al wacht. Deze informatie helpt haar bij het efficiënt voeren van de telefoongesprekken, door bijvoorbeeld een andere assistente er bij te roepen, of gesprekken kort te houden.

headset voor doktersassistente

Headsets

Werken met een headset geeft veel bewegingsvrijheid. Een assistente die meerdere taken verricht en niet altijd op haar plek zit, is toch altijd bereikbaar en ze heeft bovendien haar handen vrij. Er kan op elke werkplek ingelogd worden. Een eigen headset is het meest hygiënisch. Met een extra headset kan ook een stagiair meeluisteren.

Chatfunctie voor de hele praktijk

Assistentes, praktijkmanagers en huisartsen kunnen onderling chatten met Advilink. Een handige functie als iemand telefonisch in gesprek is en u toch snel iets wil vragen. Het chatbericht verschijnt via een pop-up op de pc. De assistente kan de arts ook tijdens een spreekuur bereiken zonder te storen .

Met één klik naar buiten bellen

Hoe handig is het om uitgaande telefoongesprekken met één muisklik op te zetten? Geen nummers meer intoetsen, maar een nummer uit een email, internetpagina of het patiëntendossier selecteren en direct bellen. Dat is het gebruiksgemak van AdviLink.

Patiëntendossier direct open

Op het beeldscherm verschijnt informatie over wie er belt. Als het gesprek beantwoord wordt, kan met één druk op de knop het bijbehorende woonverband van de beller geopend worden. Vervolgens klikt u het patiëntendossier aan en heeft u alle informatie bij de hand. En als er gebeld wordt met een nummer dat uw systeem niet kent, kan dit nummer gelijk toegevoegd worden aan het patiëntendossier. Zo blijven uw dossiers up-to-date.

Doktersassistente aan het werk

Efficiënt werken in de praktijk

Overleg praktijkbegeleider en assistente

"Wij hebben echt een efficiëntieslag gemaakt met onze nieuwe telefooncentrale en AdviCalls van Advitronics. Wij nemen bij 81% van onze oproepen de telefoon binnen 2 minuten op."

- Wendy Gaasbeek, praktijkmanager -

Bereikbaar, ook bij storing

U wilt goed bereikbaar zijn. Bij spoed moeten uw patiënten u snel kunnen bereiken. Ook wanneer er sprake is van een technische storing in uw praktijk, zoals een stroomstoring of kabelbreuk. Ons VoIP-platform biedt diverse mogelijkheden om een back-up scenario in te richten. Zelfs bij een storing bent u toch bereikbaar.

Efficiënter bellen

Met AdviLink heeft u de mogelijkheid om het telefoonverkeer naar en vanuit uw praktijk efficiënter af te handelen. Dit gebeurt door koppeling van uw telefoniesysteem aan uw computers en uw HIS-systeem. Zo kunt u bijvoorbeeld snel op uw beeldscherm zien wie er belt. Ook kunt u met één muisklik uitgaande gesprekken opzetten.

Doelgericht

Efficiënt werken

Efficiënt werken is erg belangrijk, omdat u uw patiënten zo snel mogelijk wilt kunnen helpen. Wij regelen dat oproepen gelijkmatig aan de assistentes worden aangeboden. Na elk gesprek is er tijd om het gesprek administratief af te ronden. De tijd kunt u zelf instellen. En als iemand van zijn plek is, worden gesprekken niet aangeboden tot er weer ingelogd is.

Meet uw bereikbaarheid

Met AdviCalls kunt u 24/7 uw bereikbaarheid monitoren (wachtrij-informatie, gemiddelde wachttijd, langst wachtende beller, etcetera). Dit kan op uw pc of op een groot scherm op de muur, zodat alle collega’s de informatie kunnen zien.  Door maandelijkse rapportages krijgt u inzicht in het telefoonverkeer van uw praktijk. U kunt daardoor de inzet van assistentes afstemmen op de pieken en dalen in uw telefonische bereikbaarheid.

Bekijk het AdviCalls filmpje

Service

Het team van Advitronics staat voor u klaar. Met al uw vragen kunt u bij ons terecht. Omdat we al bijna 30 jaar in de huisartsbranche werken, weten we wat uw wensen zijn en hoe er gewerkt wordt in huisartspraktijken. We denken graag met u mee en richten uw telefonieomgeving compleet op maat voor u in.

We zijn er voor u

Eenvoudig bellen

"We zijn er voor u, als u een storing heeft, maar ook voor vragen die u heeft. Ons support-team staat voor u klaar tijdens werkuren, onze storingsdienst is er 24/7 voor u."
- Team Advitronics -

Kennis van techniek

Bij een huisartspraktijk zijn de wensen op het gebied van telefonie heel specifiek. Uw doel is tweeledig; optimale bereikbaarheid en optimale praktijkvoering. Advitronics begrijpt dat als geen ander. En dat al bijna 30 jaar! We weten wat er speelt binnen uw praktijk en we hebben de technische kennis om uw telefonie daarop af te stemmen. Altijd een goed advies op maat, passend bij uw wensen. Wij vragen altijd door. We kijken niet alleen naar wat de klant wil. We kijken vooral naar wat de klant doet en nodig heeft.

Service monteur