Telefonie voor tandartspraktijken

Als zorgverlener wilt u alle aandacht kunnen geven aan uw patiënten en hun wachttijd in uw wachtkamer zo aangenaam mogelijk maken. Daarnaast wilt u een goede telefonische bereikbaarheid van uw praktijk. Dat vraagt om een communicatieomgeving, waarmee u in staat bent om goede zorg én service te verlenen aan uw patiënten. Dat begrijpen wij bij Advitronics als geen ander. Wij leveren al 29 jaar communicatieoplossingen aan de eerstelijnszorg.

Wilt u bellen via VoIP?

VoIP staat voor Voice over IP. Dat komt neer op bellen over een breedbandverbinding. Bellen via VoIP kan zowel met een telefooncentrale in uw praktijk als met een hosted voice oplossing, waarbij u gebruik maakt van een (gedeelde) centrale in de cloud. Wij adviseren u graag over een passende oplossing voor uw tandheelkundige praktijk.

Heeft uw praktijk nevenlocaties?

U kunt meerdere locaties aansluiten op hetzelfde telefoonsysteem. Gesprekken kunnen zo eenvoudig worden doorgezet naar collega’s op een andere locatie. Onderling bellen is kosteloos.

Wilt u ook mobiel bereikbaar zijn?

U kunt uw mobiele abonnementen integreren in de telefonieomgeving van uw praktijk. Uw mobiele telefoon wordt dan onderdeel van uw nummerplan. Inkomende oproepen op uw praktijknummer kunt u zowel met uw vaste als mobiele toestel aannemen. Uw collega’s kunnen intern doorverbinden naar uw mobiel. En u kunt met uw praktijknummer uitbellen via uw mobiele telefoon.

Wilt u een snelkoppeling met uw informatiesysteem?

Door uw telefoonsysteem te koppelen aan uw patiënteninformatiesysteem ziet uw assistente op haar scherm wie er belt en kan zij direct het juiste dossier openen. Uitgaande gesprekken kan zij met één muisklik opzetten.

Biedt u graag extra service aan uw patiënten?

Dat kunt u realiseren door gratis WiFi aan te bieden in uw wachtkamer. Ook kan WiFi als marketingtool ingezet worden. Bijvoorbeeld als u uw patiënten verzoekt om in te loggen door uw Facebook pagina te liken.

Applicaties voor tandartsen

U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.

We bieden voordelige belbundels voor huisartsenpraktijken die een praktijkcentrale van Advitronics hebben.

Maak zelf een ECG  van een patiënt die u gelijk kunt beoordelen met of zonder hulp van een medisch team.

Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s.

Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.

We koppelen uw telefonie aan uw informatiesysteem zodat u vooraf kunt zien  wie belt.

Uw mobiele telefoon wordt opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.

U ziet realtime de bereikbaarheid van uw praktijk en krijgt elke maand een bereikbaarheidsrapportage.

Producten voor tandartsen

Met een wallboard heeft uw gehele team een helder en overzichtelijk beeld van de actuele telefonische bereikbaarheid.

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen telefonie-oplossingen in de cloud worden aangesloten.

Een headset is een belangrijk hulpmiddel om inkomende gesprekken op een efficiënte manier te beantwoorden.

Een wachtkamerscherm verzacht de wachttijd en voorziet de wachtenden van informatie.

PortaDial biedt een oplossing voor iedere situatie. Aan te sluiten op ieder type telefooncentrale, zowel SIP/IP als analoog.

Advies op maat

Op het telefonieplatform van Advitronics kunnen zowel praktijkcentrales als hosted telefonie-oplossingen in de cloud aangesloten worden. Dit biedt de mogelijkheid om een telefonie-omgeving te realiseren, die het beste past bij de wensen en het budget van een praktijk of samenwerkingsverband. Wij nemen graag de tijd om de mogelijkheden te bespreken en een gericht advies uit te brengen.