VoIP voor huisartsen

Uw patiënt vertrouwt erop dat u er voor hem bent en dat u weet wat hij nodig heeft. En u wilt erop kunnen vertrouwen dat uw praktijk goed bereikbaar is, zonder om te hoeven kijken naar de techniek. Daar zorgen wij voor. Wij bieden (hosted) telefonie-oplossingen en aanvullende diensten, die specifiek zijn afgestemd op uw praktijkomgeving.

Mobiel en vast bellen via VoIP

Bellen in de cloud

Telefooncentrale in uw praktijk of in de cloud

Op ons VoIP-platform kunt u bellen met een eigen centrale in uw praktijk of met een hosted telefonie-oplossing in de cloud. Deze keuze biedt de mogelijkheid om de VoIP-omgeving te realiseren, die het beste past bij uw wensen en specifieke situatie. Onze adviseur neemt graag de tijd om de mogelijkheden met u te bespreken en een gericht advies uit te brengen.

Mobiel bellen en uw praktijknummer meesturen

U kunt uw mobiele toestellen integreren in uw VoIP-omgeving. Veel faciliteiten waar u met uw vaste toestellen aan gewend bent, worden hierdoor ook beschikbaar op uw mobiele telefoons. Op die manier kunt u de telefonische (spoed)bereikbaarheid van uw praktijk verder verhogen en uw praktijkvoering optimaliseren.

Mobiel bellen en praktijknummer meesturen

Aanvullende telefoniediensten

Meet uw bereikbaarheid
Meet uw bereikbaarheid

Hoe bereikbaar bent u? Wat is het patroon van inkomende gesprekken gedurende de week? AdviCalls biedt inzicht, zowel real-time als via maandelijkse rapportages. Zo worden knelpunten zichtbaar en kunt u uw bezetting afstemmen op de specifieke situatie van uw praktijk. Wij helpen u graag met het analyseren van de gegevens.

Informatie over AdviCalls
Doorschakelen
Doorschakelen bij afwezigheid

Maakt u deel uit van een huisartsengroep? Tijdens vakantieperiodes of (on)geplande afwezigheid kunt u inkomende gesprekken automatisch doorzetten naar de waarnemende praktijken. Onze Carrousel-oplossing verdeelt de gesprekken eerlijk over uw waarnemende collega’s.

Verbinden met AdviLink
Vooraf zien wie belt

Met AdviLink wordt uw HIS gekoppeld aan uw telefonie-oplossing. Zo ziet u vooraf wie belt en kunt u het juiste patiëntendossier met één muisklik openen op uw scherm. Ook kunt u uitgaande gesprekken eenvoudig en snel opzetten vanaf uw pc en chatberichten met collega’s in uw praktijk uitwisselen.

Informatie over AdviLink
Wachtkamerscherm
Verzacht de wachttijd voor uw patiënt

Met een wachtkamerscherm verzacht u de wachttijd van uw patiënten. U kunt hen voorzien van informatie over uw praktijk, afgewisseld met actualiteiten. U kunt bijvoorbeeld laten zien wat de reguliere openingstijden van uw praktijk zijn of welke huisarts dienst heeft.

Wachtkamerscherm informatie
Met praktijknummer bellen vanaf mobiel
Met uw praktijknummer bellen vanaf uw mobiel

Door uw mobiele abonnement te koppelen met uw telefonie-oplossing, functioneert uw mobiel als een intern toestel. Wanneer u buiten de praktijk bent, kan uw assistente zien of u wel of niet in gesprek bent en zonder extra kosten
met u overleggen of patiënten doorverbinden. Zelf kunt u kiezen met welk nummer u belt vanaf uw mobiele telefoon: privé of praktijk. Via een gemakkelijk te bedienen app houdt u zelf de regie in handen over uw persoonlijke bereikbaarheid.

Informatie over mobiele integratie
Gescheiden WiFi netwerken
Gescheiden WiFi netwerk voor uw patiënten

U kunt patiënten in uw wachtruimte gebruik laten maken van WiFi. De WiFi voor uw patiënten wordt volledig gescheiden van de WiFi voor uw praktijk. Zo hebben uw patiënten geen toegang tot het netwerk van uw praktijk en hoeft u zich geen zorgen te maken over de vertrouwelijkheid van uw gegevens.